hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pick logós McLarenek száguldanak majd a Hungaroringen

Forma 1-es autókon lesz látható a Pick logója a Magyar Nagydíjon. A megjelenést a Vodafone-nal való együttműködés tette lehetővé.
hirdetés

A Vodafone-nal való együttműködés révén a Bonafarm Csoport legismertebb márkája, a Pick logója megjelenik majd a McLaren Mercedes mindkét autóján a Forma 1-es Magyar Nagydíjon.



A Bonafarm Csoport egy magyar vertikálisan integrált élelmiszergazdasági vállalatcsoport, melynek célja, hogy regionálisan is meghatározó gazdasági szereplővé váljon. Ennek a célnak az eléréséhez szükségesek az intenzívebb marketinglépések, ennek egyik megvalósulása a Vodafone-nal való együttműködés, a 2009-es világbajnok Jenson Button, valamint a 2008-as világbajnok Lewis Hamilton autóján megjelenő logó.

„A Bonafarm Cégcsoport márkái közül a Pick lett kiválasztva, mert a Pick termékek a nemzetközileg is legismertebb magyar élelmiszeripari márkatermékeknek számítanak” – mondta a lépés kapcsán Csányi Sándor, a Bonafarm csoport alapítója.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés