hirdetés
hirdetés
hirdetés

Plakátpályázatot írt ki a Golden Drum

A “hely szellemét” kell feldolgozni a Golden Drum és Piran polgármestere által kiírt plakátpályázaton. Ötezer eurót lehet nyerni.

hirdetés

Kiírta a portorozsi Golden Drum reklámfesztiválhoz tartozó hagyományos plakátpályázatot a szervezőbizottság és Piran városának polgámestere.

Az idei pályázat témája a genius loci, vagyis a hely szelleme. A kiírók olyan pályaműveket várnak, ami rámutat a két testvérváros rejtett, de speciális értékeire, titokzatosságára.

A pályaművek leadását augusztus 27-ig várják, a nyertes ötezer eurót kap. A kiírásról többet ezen a linken lehet megtudni, ahonnan számos vizuális anyag is letölthető.

A Golden Drum reklámfesztivált idén október 6-a és 9-e között rendezik meg a szlovéniai Portorozsban. Magyarországot a zsűriben Tihanyi Péter, az ACG kreatívigazgatója fogja képviselni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés