hirdetés
hirdetés
hirdetés

Plazma Média - a Horeca szegmensben is ott van

Belépett a Plazma Média a Horeca szegmensbe: a cég 45 szórakozóhelyen jelent meg monitorokkal, amelyeken reklámok, szórakoztató tartalmak és a klubok saját promóciói jelennek meg. A társaságtól megtudtuk, hogy a hálózatot tovább bővítik még az idén.
hirdetés
A Plazma Média az Innovatix és Party Flash cégek által működtetett monitorhálózatot vette meg. A hálózathoz több mint száz monitor tartozik, amelyek összesen 45 szórakozóhelyen találhatóak meg, ebből hét helyszín a fővárosban van. A korábban DVD alapú műsorszolgáltatást a Plazma Média − saját beruházással − a műholdas rendszeréhez igazítja, mint megtudtuk: ez folyamatosan zajlik.

A társaság azt tervezi, hogy a már országos Horeca-hálózatát a továbbiakban szélesíteni fogja, és a nagyobb, népszerű éttermekben és kávézókban is meg akarnak jelenni.

A monitorokon futó reklámok értékesítését a Plazma Média intézi. Mint megtudtuk, a legnagyobb állandó hirdető a Zwack Unikum.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés