hirdetés
hirdetés
hirdetés

Plazma Média - új felületeken

Új eladáshelyeken és külterületi felületeken jelenik meg a Plazma Média. A cég a fóti Corában sugároz augusztus közepétől, valamint értékesíti a Media Mark plazmafelületeit, továbbá a Sugár Bevásárlóközpont oldalán kihelyezett LED-fal műsoridejét is.
hirdetés
A fóti Corában három plazmafalon és több plazmamonitoron sugároz műsort és reklámokat a Plazma Média. Hamarosan a budaörsi Tesco-ban is megjelenik a cég, jelenleg tesztidőszak zajlik.

Újdonság az is, hogy a Plazma Média együttműködési megállapodást kötött a POS Mediával, amely a Media Markt és a Saturn áruházak felületeinek kizárólagos értékesítője. A szerződés szerint a Plazma Média a POS kiemelt értékesítési partnere lett. A két cég a hirdetőket úgy osztotta fel, hogy a POS elsősorban az áruházak beszállítói, míg a Plazma Média a „külsős” értékesítők, valamint ügynökségek kommunikációjára és megrendeléseire koncentrál.

A cég a Careers Management Grouppal (CMG) is együttműködik, ennek nyomán a Sugár Bevásárlóközpont oldalán kihelyezett LED-fal műsoridejét is értékesíti, ahol elsősorban az ügynökségi hirdetésekért felel.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés