hirdetés
hirdetés
hirdetés

Plazma Média - új helyszínen novembertől

Az ország legnagyobb bevásárló- és szórakoztatóközpontjában is láthatóak majd hirdetések a Plazma Média felületein.
hirdetés

Nem pihent nyáron a Plazma Média: a Tescoval kötött megállapodás után most a WestEnd City Center tulajdonosával, a TriGránittal kötött szerződést a társaság. A megállapodás szerint a Plazma Média november 1-jétől 32 darab televíziót bocsát ügyfele rendelkezésre a WestEndben. A monitorokat az üzletközpont forgalmas pontjain helyezik ki. A reklámokkal a társaság szerint a hirdetők havonta mintegy kétmillió látogatót érhetnek el. A műsor hirdetésekből, a Westend saját információiból és kulturális ajánlókból áll majd.

A Plazma Media augusztus 22-től sugároz szpotokat a tatabányai és a Campona üzletközpontban működő Tescoban. Ezenkívül a társaság felületei a Media Markt hálózatában, postákon és MOL-kutaknál láthatóak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés