hirdetés
hirdetés
hirdetés

PM, T-Mobile - címlapfotó-pályázat

Új címlapkoncepciót vezetett be 2008-ban a Pesti Műsor (PM) kiadója, a Geopress. A programmagazin a T-Mobile-lal közösen A város ezer arca címmel egy fotópályázatot hirdetett, amelynek győztesei címlapra kerülnek.
hirdetés
A PM és a T-Mobile címlapfotó-pályázatának célja az, hogy a PM olvasóit felkérjék: fotóikon mutassák be Budapest arcait, illetve kulturális és társasági életét.

A pályázatra beérkezett fotók közül – a zsűri döntése alapján – 2008-ban minden héten egy-egy a PM címlapjára kerül, időről-időre egy-egy fotó elnyeri a szakaszonkénti győztes címet, egy fotó pedig az Év címlapja díjban részesül.

A fotókat elbíráló zsűri tagjai Liptay Gabriella, a Magyar Telekom T-Mobile, T-Com és T-Online márkáinak kommunikációjáért felelős ágazatvezetője, Fényes Gábor fotóművész, Galambos Attila, a PM főszerkesztője és Kiss Gergely, a PM művészeti vezetője.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés