hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pornó miatt bukott a Dr. Pepper Facebook-kampánya

A Coca-Colának le kellett állítania a Dr. Pepper Facebook-kampányát, mert pornós utalások kerültek egy rajongó státuszába. Az üdítőgyártó szabadkozik.

hirdetés

A Coca-Cola által indított Facebook-kampány a Dr. Pepper nevű ital számára kínos véget ért, amikor többen sértőnek találták az üdítő profilja által a rajongók oldalára kitett státuszokat. A kampányban mindenkinek lehetősége volt feliratkozni a „The Dr. Pepper Status Takeover” nevű akcióra, amivel engedélyezte a promóoldalnak, hogy változtassa a felhasználó státuszbejegyzését. Ezek az állapotjelzések sokszor szexuális töltetűek voltak, aki pedig ezt bevállalta, azok eséllyel indulhattak a heti ezer fontos (majdnem 350 ezer forintot) nyereményért.

A probléma akkor merült fel, amikor egy szülő sérelmezte, hogy 14 éves lánya Facebook-oldalán direkt utalást talált egy pornófilmre. A felháborodott anyukát néhány jeggyel akarták kiengesztelni, mely a londoni West End egyik színházának egy darabjára szólt, azonban Mrs. Rickman ezzel nem lett kisegítve, mert a család Glasgowban lakik.

Mellesleg a kampány során feltűnő többi státusz sem volt éppen finomkodó, némelyik egyenesen ordenáré volt, de azokon senki sem háborodott fel.

A Coca-Cola nyilvánosan elnézést kért mindenkitől, és még aznap megszüntették a furcsa nyereményjátékot. Mrs. Rickman örülhet, azonban a több mint 160 ezer feliratkozott felhasználó csalódottan vette tudomásul a kampány végét.

Forrás: KO/Guardian

Rovat: Interaktív

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés