Post-it War: támad az Ebola
Az Ebola küldte az első jelentkezést a Post-it War versenyünkre. A játékra 35 budapesti és vidéki kommunikációs ügynökség jelentkezett.
Budapesten a 3. kerületi Perc utca 2. tetőtéri ablakain jelent meg a pontosan egy hete meghirdetett Post-it War hadüzenete. Az Ebola a Let's play felhívással indította el a háborút.
A szavazás lezárult!
Az Effektív-Arttal és a 3M-mel közös játékunkban jelenleg összesen 35 ügynökség vesz részt, jelentkezni fotókkal június 13-ig lehet. A Kreatív minden héten csütörtökön megjelenteti az addig beérkezett nevezéseket, így az utolsó kör június 14-én jelenik meg.
Akik hadban állnak
Myrtis Creative
Budapest
Bee Group Hungary
Budapest
Dlight
Szentendre
HPS Group
Budapest
Schneider & Saltz
Pécs
Euro RSCG
Budapest
Kirowski Isobar
Budapest
Art Média
Budapest
Hírek Média
Budapest
McCann Erickson
Budapest
Avalanche
Budapest
Ebola
Budapest
Adamsky
Budapest
DDB
Budapest
Initiative-Brand Connection
Budapest
Raygun
Budapest
Bemind
Veszprém
Binga
Szeged
Factory Creative Studio
Szeged
4BRO
Budapest
Café Communications
Budapest
Salt Communications
Budapest
UP
Budapest
We Love Kreatív
Budapest
Grey
Budapest
Bögrecast
Budapest
Hypnosia
Budapest
42 Digital
Budapest
VM.Komm
Budapest
Artvertising
Budapest
Focus Creative
Budapest
BG Digital
Debrecen
Cyberdürer
Budapest
Wanadis BTL
Budapest
A-Team
Békéscsaba
További hadbalépők - a kontaktszemélyek feltüntetett elérhetőségével együtt - a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címen Post-it War tárgymegjelöléssel jelentkezhetnek.
Etikai kódex (játékszabályzat) |
A háború időtartama: 2012. május 10. – 2012. június 21. A pályaművekről készült fotókat a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre várjuk június 13-ig. A Kreatív Online-on minden csütörtökön az addig beérkezett műveket tesszük közzé. (Egyéb weboldal, Facebook-oldal a művek népszerűsítésére megengedett.) A játék kezdetétől a végéig folyamatosan lehet szavazni és pontozni. Június 15-én a versenyben lévő összes alkotást újra publikáljuk a Kreatív Online-on, a szavazás végül június 21-én zárul. A versenyzők több anyaggal is harcba szállhatnak, a pontok összeadódnak, de egyetlen monumentális alkotással is lehet nagyon sok pontot szerezni. A kapott muníció metlett, más forrásból szerzett hadianyagot is fel lehet használni. A Post-it War első helyezettje a győzelmi mámoron kívül egy Apple Tv-t, vízipisztoly-arzenált és 3M irodaszer-csomagot kap, és jár neki a győzelmi zászló, valamint a háborús kitüntetés is. A második és a harmadik helyezett 3M egységcsomagot érdemel ki. A győztes csapatok munkáját a Kreatív magazin is bemutatja. |