PPH - díj a legjobb BTL-munkákért
2007. október 05. 12:12
Az In-Store szaklap kihirdette az Arany Lollipop versenyen győzteseit. A Professional Publishing Hungary (PPH) kiadásában megjelenő lap versenyén induló 34 cég hat kategóriában versenyezhetett BTL-megoldásokkal. A seregszemlén 24 munkáért járt a kockába gravírozott arany nyalóka.
A tartós display, akciós display, integrált BTL-aktivitás, installáció, hosztesz promóció és ajándéktárgy kategóriában, és ezeken belül több alkategóriában induló munkák közül 24 nevezés kapott díjat október 4-én a Promotion 8. Nemzetközi marketingkommunikációs szakkiállítás részeként zajló díjátadó gálán.
A hazai trademarketing szereplők, BTL-ügynökségek, display- és installáció tervezők, kivitelezők, valamint ajándéktárgy gyártók- és használók a design, a technikai megoldások és az innovációk tekintetében mérhették össze kreativitásukat.
Tartós display kategóriában a legjobb designért járó díjat az Unobi Design Communication kapta, a legjobb technika díjat pedig a Colorpark Design és a Leo Burnett közös Djuice-display-e nyerte meg. Tartós display kategóriában a legjobb innováció díj a MadMediának és a Polisignnak a közös, Touchmedia kioszkért járt. Tartós display kategóriában a közönségdíjat az Unilever és a Zsu96 Bt. Faipari Vállalkozás közös munkája kapta: a Bertolli Mérőpult.
Az akciós display kategóriában a legjobb designért járó díj a Branaldihoz került, amely a Víziló display-jel győzte meg a zsűrit. Akciós display kategóriában a legjobb technikai megvalósításnak a Focus Print nevezése bizonyult, amely a Maybelline Define-a-Lash display-jel nyert, de a legjobb innovációért is a Focus Print kapott elismerést. A kategória közönségdíját a Czino Trade Solutions, valamint az Edri közös, Sara Lee H&BC vehette át a „kaméleon” akciós display-ért.
Az Installációk kategóriában a legjobb designért a Colorpark Designnak járt a díj, a technikai munkák versenyében pedig itt a MadMedia nyert, szintén a Touchmedia kirakatokért. Az legjobb innovációért a HPS kapott díjat, míg a közönségnél az Extreme Rendezvényügynökség T-Mobile standja aratott sikert.
A hosztesz promóciók versenyén a legjobb designért és technikai megvalósításért az Activity Groupnak járt a díj, a Gillette Fusion Gang munkával nyertek mindkét területen. Az innováció legjobbja ebben a kategóriában a Prohome lett, a közönség pedig a KreatívArt munkáját, az AXN Lost Marathon ásványvíz promóciót szerette legjobban.
Az integrált BTL-aktivitások versenyén a legjobb designmunka a Pro-Wide rendezvényügynökség MOL Bodywash nevezése lett, amely munkával a cég a technika díjat is elnyerte. A legjobb innovációért járó elismerést az Extreme Rendezvényügynökség kapta a K&H Görtánc nevezéssel, a közönségdíjat pedig a HPS Experience vehette át a Rama Sütigyár munkáért.
Az üzleti ajándéktárgyak kategóriában a Promix Gifts, a promóciós ajándéktárgyak kategóriában pedig a legjobb designért a Promotrade kapott elismerést. Az ajándéktárgy-kategóriában az innovációért az HD Group Kommunikációs Ügynökség kapott Arany Nyalókát, míg a közönségnek a Promotrade Exxon Mobil nemzetközi promóciója tetszett a legjobban.
A pályázatra 34 cégtől összesen 74 pályázat érkezett. Feltétel volt, hogy a cégek 2006. szeptember 6-a és 2007. szeptember 6-a között megvalósult eszközökkel, promóciókkal nevezhettek.
A díjazottak:
Tartós display kategóriában legjobb design díjat nyert:
Unobi Design Communication Kft. által megvalósított „Rauch Nativa plexi pult display”
Tartós display kategóriában legjobb technika díjat nyert:
Colorpark Design Kft. valamint a Leo Burnett által megvalósított „Djuice display”
Tartós display kategóriában legjobb innováció díjat nyert:
MadMedia Kft. valamint a Polisign Kft. által megvalósított „Touchmedia kioszk”
Tartós display kategóriában közönségdíjat nyert:
Unilever Magyarország Kft. valamint a Zsu96 Bt. Faipari Vállalkozás által megvalósított „Bertolli Mérőpult”
Akciós display kategóriában legjobb design díjat nyert:
Branaldi Kft. által megvalósított „Víziló display”
Akciós display kategóriában legjobb technika díjat nyert:
Focus Print Kft. által megvalósított „Maybelline, DEFINE-A-LASH display”
Akciós display kategóriában legjobb innováció díjat nyert:
Focus Print Kft. által megvalósított „Maybelline, Water Shine Elixir display”
Akciós display kategóriában közönségdíjat nyert:
CZINO Trade Solutions Kft. valamint az Edri Kft. által megvalósított „Sara Lee H&BC "kaméleon" akciós display”
Installációk kategóriában legjobb design díjat nyert:
Colorpark Design Kft. által megvalósított „Multibrand Shop Pannon üzletekben”
Installációk kategóriában legjobb technika díjat nyert:
MadMedia Kft. által megvalósított „Touchmedia kirakatok”
Installációk kategóriában legjobb innováció díjat nyert:
HPS Kft. által megvalósított „Kalinka szűrő játék - Lépd át a szűréshatárt”
Installációk kategóriában közönségdíjat nyert:
Extreme Rendezvényügynökség Kft. által megvalósított „T-Mobile stand”
Hosztesz promóciók kategóriában legjobb design díjat nyert:
Activity Group Kft. által megvalósított „Gillette Fusion Gang”
Hosztesz promóciók kategóriában legjobb technika díjat nyert:
Activity Group Kft. által megvalósított „Gillette Fusion Gang”
Hosztesz promóciók kategóriában legjobb innováció díjat nyert:
Prohome Kft. által megvalósított „Kit-Kat Pop-Choc”
Hosztesz promóciók kategóriában közönségdíjat nyert:
KreatívART Reklám által megvalósított „AXN LOST Marathon Ásványvíz Promóció”
Integrált BTL aktivitások kategóriában legjobb design díjat nyert:
Pro-Wide Rendezvényügynökség Kft. által megvalósított „MOL Bodywash”
Integrált BTL aktivitások kategóriában legjobb technika díjat nyert:
Pro-Wide Rendezvényügynökség Kft. által megvalósított „MOL Bodywash”
Integrált BTL aktivitások kategóriában legjobb innováció díjat nyert:
Extreme Rendezvényügynökség Kft. által megvalósított „K&H Görtánc”
Integrált BTL aktivitások kategóriában legjobb közönségdíjat nyert:
HPS Experience Kft. által megvalósított „Rama Sütigyár”
Üzleti ajándéktárgyak kategóriában legjobb design díjat nyert:
Promix Gifts Kft. által megvalósított „Papírnehezék”
Promóciós ajándéktárgyak kategóriában legjobb design díjat nyert:
Promotrade Kft. által megvalósított „Exxon Mobil Nemzetközi Promóció”
Ajándéktárgyak kategóriában legjobb innováció díjat nyert:
HD Group Kommunikációs Ügynökség által megvalósított „Termék ajándék”
Ajándéktárgyak kategóriában közönségdíjat nyert:
Promotrade Kft. által megvalósított „Exxon Mobil Nemzetközi Promóció”
A hazai trademarketing szereplők, BTL-ügynökségek, display- és installáció tervezők, kivitelezők, valamint ajándéktárgy gyártók- és használók a design, a technikai megoldások és az innovációk tekintetében mérhették össze kreativitásukat.
Tartós display kategóriában a legjobb designért járó díjat az Unobi Design Communication kapta, a legjobb technika díjat pedig a Colorpark Design és a Leo Burnett közös Djuice-display-e nyerte meg. Tartós display kategóriában a legjobb innováció díj a MadMediának és a Polisignnak a közös, Touchmedia kioszkért járt. Tartós display kategóriában a közönségdíjat az Unilever és a Zsu96 Bt. Faipari Vállalkozás közös munkája kapta: a Bertolli Mérőpult.
Az akciós display kategóriában a legjobb designért járó díj a Branaldihoz került, amely a Víziló display-jel győzte meg a zsűrit. Akciós display kategóriában a legjobb technikai megvalósításnak a Focus Print nevezése bizonyult, amely a Maybelline Define-a-Lash display-jel nyert, de a legjobb innovációért is a Focus Print kapott elismerést. A kategória közönségdíját a Czino Trade Solutions, valamint az Edri közös, Sara Lee H&BC vehette át a „kaméleon” akciós display-ért.
Az Installációk kategóriában a legjobb designért a Colorpark Designnak járt a díj, a technikai munkák versenyében pedig itt a MadMedia nyert, szintén a Touchmedia kirakatokért. Az legjobb innovációért a HPS kapott díjat, míg a közönségnél az Extreme Rendezvényügynökség T-Mobile standja aratott sikert.
A hosztesz promóciók versenyén a legjobb designért és technikai megvalósításért az Activity Groupnak járt a díj, a Gillette Fusion Gang munkával nyertek mindkét területen. Az innováció legjobbja ebben a kategóriában a Prohome lett, a közönség pedig a KreatívArt munkáját, az AXN Lost Marathon ásványvíz promóciót szerette legjobban.
Az integrált BTL-aktivitások versenyén a legjobb designmunka a Pro-Wide rendezvényügynökség MOL Bodywash nevezése lett, amely munkával a cég a technika díjat is elnyerte. A legjobb innovációért járó elismerést az Extreme Rendezvényügynökség kapta a K&H Görtánc nevezéssel, a közönségdíjat pedig a HPS Experience vehette át a Rama Sütigyár munkáért.
Az üzleti ajándéktárgyak kategóriában a Promix Gifts, a promóciós ajándéktárgyak kategóriában pedig a legjobb designért a Promotrade kapott elismerést. Az ajándéktárgy-kategóriában az innovációért az HD Group Kommunikációs Ügynökség kapott Arany Nyalókát, míg a közönségnek a Promotrade Exxon Mobil nemzetközi promóciója tetszett a legjobban.
A pályázatra 34 cégtől összesen 74 pályázat érkezett. Feltétel volt, hogy a cégek 2006. szeptember 6-a és 2007. szeptember 6-a között megvalósult eszközökkel, promóciókkal nevezhettek.
A díjazottak:
Tartós display kategóriában legjobb design díjat nyert:
Unobi Design Communication Kft. által megvalósított „Rauch Nativa plexi pult display”
Tartós display kategóriában legjobb technika díjat nyert:
Colorpark Design Kft. valamint a Leo Burnett által megvalósított „Djuice display”
Tartós display kategóriában legjobb innováció díjat nyert:
MadMedia Kft. valamint a Polisign Kft. által megvalósított „Touchmedia kioszk”
Tartós display kategóriában közönségdíjat nyert:
Unilever Magyarország Kft. valamint a Zsu96 Bt. Faipari Vállalkozás által megvalósított „Bertolli Mérőpult”
Akciós display kategóriában legjobb design díjat nyert:
Branaldi Kft. által megvalósított „Víziló display”
Akciós display kategóriában legjobb technika díjat nyert:
Focus Print Kft. által megvalósított „Maybelline, DEFINE-A-LASH display”
Akciós display kategóriában legjobb innováció díjat nyert:
Focus Print Kft. által megvalósított „Maybelline, Water Shine Elixir display”
Akciós display kategóriában közönségdíjat nyert:
CZINO Trade Solutions Kft. valamint az Edri Kft. által megvalósított „Sara Lee H&BC "kaméleon" akciós display”
Installációk kategóriában legjobb design díjat nyert:
Colorpark Design Kft. által megvalósított „Multibrand Shop Pannon üzletekben”
Installációk kategóriában legjobb technika díjat nyert:
MadMedia Kft. által megvalósított „Touchmedia kirakatok”
Installációk kategóriában legjobb innováció díjat nyert:
HPS Kft. által megvalósított „Kalinka szűrő játék - Lépd át a szűréshatárt”
Installációk kategóriában közönségdíjat nyert:
Extreme Rendezvényügynökség Kft. által megvalósított „T-Mobile stand”
Hosztesz promóciók kategóriában legjobb design díjat nyert:
Activity Group Kft. által megvalósított „Gillette Fusion Gang”
Hosztesz promóciók kategóriában legjobb technika díjat nyert:
Activity Group Kft. által megvalósított „Gillette Fusion Gang”
Hosztesz promóciók kategóriában legjobb innováció díjat nyert:
Prohome Kft. által megvalósított „Kit-Kat Pop-Choc”
Hosztesz promóciók kategóriában közönségdíjat nyert:
KreatívART Reklám által megvalósított „AXN LOST Marathon Ásványvíz Promóció”
Integrált BTL aktivitások kategóriában legjobb design díjat nyert:
Pro-Wide Rendezvényügynökség Kft. által megvalósított „MOL Bodywash”
Integrált BTL aktivitások kategóriában legjobb technika díjat nyert:
Pro-Wide Rendezvényügynökség Kft. által megvalósított „MOL Bodywash”
Integrált BTL aktivitások kategóriában legjobb innováció díjat nyert:
Extreme Rendezvényügynökség Kft. által megvalósított „K&H Görtánc”
Integrált BTL aktivitások kategóriában legjobb közönségdíjat nyert:
HPS Experience Kft. által megvalósított „Rama Sütigyár”
Üzleti ajándéktárgyak kategóriában legjobb design díjat nyert:
Promix Gifts Kft. által megvalósított „Papírnehezék”
Promóciós ajándéktárgyak kategóriában legjobb design díjat nyert:
Promotrade Kft. által megvalósított „Exxon Mobil Nemzetközi Promóció”
Ajándéktárgyak kategóriában legjobb innováció díjat nyert:
HD Group Kommunikációs Ügynökség által megvalósított „Termék ajándék”
Ajándéktárgyak kategóriában közönségdíjat nyert:
Promotrade Kft. által megvalósított „Exxon Mobil Nemzetközi Promóció”
(forrás:
Kreatív Online)