hirdetés
hirdetés
hirdetés

PPH - finisben a BTL-verseny

Hamarosan, október 4-én eredményt hirdetnek a harmadik Arany Lollipop versenyen. Immár a Professional Publishing Hungary (PPH) kiadásában megjelenő In-Store szaklap felhívására 74 pályázat érkezett. A legjobb BTL-megoldásokat díjazó megmérettetésen 34 cég vesz részt.
hirdetés
A hazai trademarketing szereplők, BTL-ügynökségek, display- és installáció tervezők, kivitelezők, valamint ajándéktárgy gyártók- és használók a design, a technikai megoldások és az innovációk tekintetében mérhették össze kreativitásukat. A pályázatra 34 cégtől összesen 74 pályázat érkezett.

A munkák összesen hat - tartós display, akciós display, integrált BTL-aktivitás, installáció, hosztesz promóció és ajándéktárgy - kategóriában indulhattak. Feltétel volt, hogy a cégek 2006. szeptember 6-a és 2007. szeptember 6-a között megvalósult eszközökkel, promóciókkal nevezhettek.

A munkák elbírálásában részt vesz Berek Péter, a Magyar Hipermarket BTL-felelőse, Bödör András, a Magyar Telekom senior marketingkommunikációs menedzsere, Egriné Matisz Tünde, a Rowland pr-igazgatója, Gálik Ildikó, a Norbi Update kereskedelmi igazgatója, Kulin László, a By The Way produkciós ügynökségtől, Lénárt Zoltán, a B.I.Multizone ügyvezető igazgatója, Markovich Réka, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) főtitkára, Orbán Ágnes, az In-Store főszerkesztője, Récsán Gábor, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) főtitkára, Scherer József, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem tanára, Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) alelnöke és Viszkocsil Veronika, a Hungexpo Vásár és Reklám marketingmenedzsere.

A szakmai zsűrin kívül közönségdíjat is kiadnak, amely az internetes szavazáson leadott legjobb munkának jár majd. A győzteseket október 4-én a Promotion 8. Nemzetközi marketingkommunikációs szakkiállítás részeként zajló díjátadó gálán hirdetik ki.
 
Mint arról nemrég beszámoltunk: a Kreatív lapcsaládot is gondozó PPH szeptember 24-én vette meg a BTL-kommunikációval foglalkozó In-Store című szaklapot, valamint online megjelentetésének és a márkához kapcsolódó rendezvények - az In-Store hajó, a Lollipop valamint egy kétnapos szakmai konferencia - megrendezési jogát. Az évente öt alkalommal megjelenő lap ezentúl a Kreatív divízió termékeként jelenik meg, Vándor Ágnes divízióigazgató irányítása alatt. A Kreatív divízió az akvizícióval immár az ATL- és a BTL-kommunikáció teljes spektrumával foglalkozik.

pályázó cég neve pályázat mennyisége
2Republic BTL Reklámügynökség 1
Activity Group 3
Alfila Reklám és Grafika 15
Amden Kereskedelmi és Szolgáltató 1
Avadvice 1
Borsodi Sörgyár 1
Branaldi 1
Branaldi 1
Café PR 1
Colorpark Design 4
ConsultArt Tanácsadó 1
CZINO Trade Solutions 1
Ékezet Produkciós & Marketing Iroda 2
Extreme Rendezvényügynökség 5
FDB 1
Focus Print 2
Hazay-Decker Marketing 4
Heineken Hungária Sörgyárak 1
HPS 4
KreatívART 1
MadMedia 2
Marin's Hungary 2
Monogramma 1
OBI Hungary Retail 1
Prohome 2
Promix Gifts 4
Promotrade 1
Pro-Wide Rendezvényügynökség 1
Sound Aktiv 1
Storck Hungária 2
Traffic BTL Kommunikációs Ügynökség 1
Unilever Magyarország 1
Unobi Design Communication 3
UP Hungary 1
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés