PPH - finisben a BTL-verseny
2007. szeptember 28. 11:10
Hamarosan, október 4-én eredményt hirdetnek a harmadik Arany Lollipop versenyen. Immár a Professional Publishing Hungary (PPH) kiadásában megjelenő In-Store szaklap felhívására 74 pályázat érkezett. A legjobb BTL-megoldásokat díjazó megmérettetésen 34 cég vesz részt.
A hazai trademarketing szereplők, BTL-ügynökségek, display- és installáció tervezők, kivitelezők, valamint ajándéktárgy gyártók- és használók a design, a technikai megoldások és az innovációk tekintetében mérhették össze kreativitásukat. A pályázatra 34 cégtől összesen 74 pályázat érkezett.
A munkák összesen hat - tartós display, akciós display, integrált BTL-aktivitás, installáció, hosztesz promóció és ajándéktárgy - kategóriában indulhattak. Feltétel volt, hogy a cégek 2006. szeptember 6-a és 2007. szeptember 6-a között megvalósult eszközökkel, promóciókkal nevezhettek.
A munkák elbírálásában részt vesz Berek Péter, a Magyar Hipermarket BTL-felelőse, Bödör András, a Magyar Telekom senior marketingkommunikációs menedzsere, Egriné Matisz Tünde, a Rowland pr-igazgatója, Gálik Ildikó, a Norbi Update kereskedelmi igazgatója, Kulin László, a By The Way produkciós ügynökségtől, Lénárt Zoltán, a B.I.Multizone ügyvezető igazgatója, Markovich Réka, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) főtitkára, Orbán Ágnes, az In-Store főszerkesztője, Récsán Gábor, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) főtitkára, Scherer József, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem tanára, Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) alelnöke és Viszkocsil Veronika, a Hungexpo Vásár és Reklám marketingmenedzsere.
A szakmai zsűrin kívül közönségdíjat is kiadnak, amely az internetes szavazáson leadott legjobb munkának jár majd. A győzteseket október 4-én a Promotion 8. Nemzetközi marketingkommunikációs szakkiállítás részeként zajló díjátadó gálán hirdetik ki.
Mint arról nemrég beszámoltunk: a Kreatív lapcsaládot is gondozó PPH szeptember 24-én vette meg a BTL-kommunikációval foglalkozó In-Store című szaklapot, valamint online megjelentetésének és a márkához kapcsolódó rendezvények - az In-Store hajó, a Lollipop valamint egy kétnapos szakmai konferencia - megrendezési jogát. Az évente öt alkalommal megjelenő lap ezentúl a Kreatív divízió termékeként jelenik meg, Vándor Ágnes divízióigazgató irányítása alatt. A Kreatív divízió az akvizícióval immár az ATL- és a BTL-kommunikáció teljes spektrumával foglalkozik.
A munkák összesen hat - tartós display, akciós display, integrált BTL-aktivitás, installáció, hosztesz promóció és ajándéktárgy - kategóriában indulhattak. Feltétel volt, hogy a cégek 2006. szeptember 6-a és 2007. szeptember 6-a között megvalósult eszközökkel, promóciókkal nevezhettek.
A munkák elbírálásában részt vesz Berek Péter, a Magyar Hipermarket BTL-felelőse, Bödör András, a Magyar Telekom senior marketingkommunikációs menedzsere, Egriné Matisz Tünde, a Rowland pr-igazgatója, Gálik Ildikó, a Norbi Update kereskedelmi igazgatója, Kulin László, a By The Way produkciós ügynökségtől, Lénárt Zoltán, a B.I.Multizone ügyvezető igazgatója, Markovich Réka, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) főtitkára, Orbán Ágnes, az In-Store főszerkesztője, Récsán Gábor, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) főtitkára, Scherer József, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem tanára, Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) alelnöke és Viszkocsil Veronika, a Hungexpo Vásár és Reklám marketingmenedzsere.
A szakmai zsűrin kívül közönségdíjat is kiadnak, amely az internetes szavazáson leadott legjobb munkának jár majd. A győzteseket október 4-én a Promotion 8. Nemzetközi marketingkommunikációs szakkiállítás részeként zajló díjátadó gálán hirdetik ki.
Mint arról nemrég beszámoltunk: a Kreatív lapcsaládot is gondozó PPH szeptember 24-én vette meg a BTL-kommunikációval foglalkozó In-Store című szaklapot, valamint online megjelentetésének és a márkához kapcsolódó rendezvények - az In-Store hajó, a Lollipop valamint egy kétnapos szakmai konferencia - megrendezési jogát. Az évente öt alkalommal megjelenő lap ezentúl a Kreatív divízió termékeként jelenik meg, Vándor Ágnes divízióigazgató irányítása alatt. A Kreatív divízió az akvizícióval immár az ATL- és a BTL-kommunikáció teljes spektrumával foglalkozik.
pályázó cég neve | pályázat mennyisége |
2Republic BTL Reklámügynökség | 1 |
Activity Group | 3 |
Alfila Reklám és Grafika | 15 |
Amden Kereskedelmi és Szolgáltató | 1 |
Avadvice | 1 |
Borsodi Sörgyár | 1 |
Branaldi | 1 |
Branaldi | 1 |
Café PR | 1 |
Colorpark Design | 4 |
ConsultArt Tanácsadó | 1 |
CZINO Trade Solutions | 1 |
Ékezet Produkciós & Marketing Iroda | 2 |
Extreme Rendezvényügynökség | 5 |
FDB | 1 |
Focus Print | 2 |
Hazay-Decker Marketing | 4 |
Heineken Hungária Sörgyárak | 1 |
HPS | 4 |
KreatívART | 1 |
MadMedia | 2 |
Marin's Hungary | 2 |
Monogramma | 1 |
OBI Hungary Retail | 1 |
Prohome | 2 |
Promix Gifts | 4 |
Promotrade | 1 |
Pro-Wide Rendezvényügynökség | 1 |
Sound Aktiv | 1 |
Storck Hungária | 2 |
Traffic BTL Kommunikációs Ügynökség | 1 |
Unilever Magyarország | 1 |
Unobi Design Communication | 3 |
UP Hungary | 1 |
(forrás:
Kreatív Online)