hirdetés
hirdetés
hirdetés

PPH - megvette az In-Store-t

A Kreatív lapcsaládot is gondozó Professional Publishing Hungary (PPH) megvette a BTL-kommunikációval foglalkozó In-Store című szaklapot, valamint online megjelentetésének és a márkához kapcsolódó rendezvények - az In-Store hajó, a Lollipop valamint egy kétnapos szakmai konferencia - megrendezési jogát.
hirdetés
Az évente öt alkalommal megjelenő lap ezentúl a Kreatív divízió termékeként jelenik meg, Vándor Ágnes divízióigazgató irányítása alatt. A Kreatív divízió az akvizícióval immár az ATL- és a BTL-kommunikáció teljes spektrumával foglalkozik.

A 2000 óta megjelenő In-Store főszerkesztője a továbbiakban is Orbán Ágnes marad, mellette a lap több munkatársa is folytatja a munkát a PPH-nál. A szaklapnál alapvető változások nem lesznek a jövőben, a kiadó - akárcsak a már meglévő termékek esetében - portfolióbővítést tervez az In-Store márkához kapcsolódóan.

Az első, a Kreatív divízió koordinációja alatt lezajló, kétnapos 2 in 1 Ütközéspont című integrált- és trade marketing kommunikációs konferenciát november 28-a és 29-e között rendezik meg Budapesten, a szaklapnak a PPH által kiadott első száma szintén novemberben jelenik meg.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés