hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pr-partnert talált Békéscsaba

Győztest hirdetett a békéscsabai önkormányzat a 2009. január 14-én kiírt, ötrészes pr-tenderén. A kiíráson hárman indultak.
hirdetés

Három indulóból végül a Har Meron nevű pr-ügynökséget választotta a békéscsabai önkormányzat a 2009. január 14-én kiírt, öt részből álló nyílt pr-tender elbírálása után. Az öt rész összesen nettó 6 millió 885 ezer forintot ért.

A feladatok többek közt a békéscsabai kalandparkra, a közösségi közlekedés fejlesztésére, és a polgármesteri hivatal szervezetfejlesztésére 2008-ban kiírt pályázatokhoz kapcsolódó kommunikációs feladatok ellátásáról szólna, az elbíráláskor a legalacsonyabb árajánlatot keresték.

A győztes induló mellett pályázott még a HD Group és a sarkadkeresztúri A-Team Reklámügynökség is. A közös munka 2009. május 27-én kezdődik, és 2010. december 16-ig tart.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés