hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pro Typographia 2002

A Magyar Nyomdász Szakmai Szövetség idén 42. alkalommal rendezte meg a nyomdaipar minőségi versenyét a Pro Typographiát.
hirdetés

A szakmai megmérettetésre 21 cég 289 – tavaly gyártott – termékkel, 7 kategóriában nyújtotta be pályázatát, melyeket 9 pártatlan szaktekintélyből álló zsűri bírált el. A díjkiosztóval egybekötött kiállítást május 16-án, a Hotel Astoriában ünnepélyes keretek között Jászkuti László, a szövetség elnöke és dr. Peller Katalin főtitkár nyitották meg.

A díjazottak (balról) Lendvai László (Typonova Kft. – az év reklámanyaga), Nadi Lajos (Reálszisztéma Rt. – különdíj), Baka Géza (Szekszárdi Nyomda Kft. – a továbbfeldolgozás kategória nyertese), Lendvai Lászlóné (Szikra Lapnyomda Rt. – a folyóirat kategória nyertese), Péterfi Sándor (Pénzjegynyomda Rt. – a bélyeg kategória nyertese), Szabó József (Kossuth Nyomda Rt. – a formakészítés kategória nyertese) és Németh Zsolt (Novoprint Rt. – a naptár kategória győztese)

A könyv kategória győztes munkája Budapest a Duna gyöngye c. kiadvány, gyártója a Novoprint Rt. Bélyeg kategóriában a Nemzeti parkok bélyegsort jelölte győztesnek a zsűri, melyet a Pénzjegynyomda Rt. készített

 Jászkuti László, a Magyar Nyomdász Szakmai Szövetség elnöke és dr. Peller Katalin, a szövetség főtitkára

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés