hirdetés
hirdetés

PV - ivóvíz-kampány

2007-06-08
A Pécsi Országos Színházi Találkozóval (POSZT) egy időben vízminőség kampány zajlik a dél-dunántúli városban. A június 7-én indult „csapvíz - mindig megengedheted magadnak” szlogenű akciót immár ötödik alkalommal szervezi meg a Pécsi Vízmű (PV).
„Főleg regionális és helyi lapokban jelenik meg a PV imázskamánya, valamint BTL-eszközökkel is népszerűsítjük az ivóvizet” - mondta el a Kreatív Online-nak Kisbáró Edina, a társaság ügyfélkapcsolati és kommunikációs osztályvezetője.

A PV idén ötödik alkalommal szervezte meg a vízminőség kampányt, amelynek célja, hogy június 12-éhez, a vezetékes ivóvíz napjához kapcsolódóan információval szolgáljon a városi fogyasztóknak és a színházi fesztiválra látogatóknak a pécsi csapvízről.

A PV a kóstoltatást kulturális programmal kötötte össze, ugyanis támogatója a VersMegálló elnevezésű köztéri vers- és fotókiállításnak, amely 100 citylighton mutatja be az alkotásokat - a felületen pedig megjelenik a vízmű szlogenje is.

A vízminőség kampány a POSZT teljes ideje alatt zajlik és június 16-án fejeződik be. A PV kreatívanyagait a Macmaestro design stúdió készítette.

A korábbi, évente megrendezett kampányok egyébként 2003-tól 2006-ig a „Vinni vagy csak inni?”, „Tiszta vizet a pohárba”, „Mit jelent egy pohár csapvíz”, végül „Így megkóstolná?” szlogenekkel futottak.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés