hirdetés
hirdetés
hirdetés

radiocafé 98.6 - győzött a Busman

Eredményt hirdetett a radiocafé 98.6 azon a versenyen, amelyet a Golden Drum (GD) nemzetközi reklámversenyhez kapcsolódóan írtak ki korábban.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A pályázatra - amelyet a rádión kívül a Puma és a GD hazai képviselője, a Próbakő Kommunikáció írt ki - Afrika-témában nevezhettek az érdeklődők rádiós szpotokat és rádióreklám-forgatókönyveket.

Gosztonyi Csaba, a Próbakő Kommunikáció ügyvezető igazgatója elmondta: a felhívásra 45 nevezés érkezett, amelyből 17 került shortlistre. A hangzóanyagok közül Batki Zsolt Busman című szpotját találta a legjobbnak a zsűri, így a nyertes rádióreklám részt vehet a portorozsi nemzetközi megmérettetésen. A szpot különlegessége, hogy helyi, Afrikában felvett hang. Batki Zsolt a GD díszvendége is lesz.

A nyertes több éves rádióspiaci tapasztalattal rendelkezik: részt vett a Danubius Rádió reggeli műsorának, a Cappuccino elindításában, és műsorvezetőként is dolgozott a csatornánál. Jelenleg az online kommunikációs tanácsadással foglalkozó MCG Digital ügyvezetője, és tíz éve oktat rádiós újságírást az ELTE Művészetelméleti és Médiakutatási Intézetében.

A scriptek közül Balázs Kornél Noé Bárkája című munkája győzött. A radiocafé 98.6 stábja a győztes forgatókönyvből szpotot készít majd, amely a rádió reklámblokkjaiban hallható majd. A versenyre érkezett nevezéseket Gosztonyi Csaba, Urbán Szabolcs, a radiocafé98.6 kreatívigazgatója, Gál László, a rádió újonnan kinevezett helyettes kreatívvezetője, Gellért Emese, a Grey vezető kreatívigazgatója és Fiers Gábor, a rádió főszerkesztője értékelte.
A Próbakő Kommunikáció a verseny sikerén felbuzdulva elhatározta, hogy időről-időre - az Afrika-versenyhez hasonló - tematikus feladatokat adnak majd a hallgatóknak a Reklámvilág magazinműsorban a rádióreklámok népszerűsítésére.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Fileok

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Jaj nehogymár szlávozzunk meg románozzunk itt. Mintha olyan rohadt jó reklámjaink lennének, csak a kisantant miatt nem nyernénk magunkat halomra.
Igaz, ami igaz, a szlovén munkák kicsit (vagy nem is kicsit) többet nyernek, mint amennyit érdemelnek, de hát ha nekünk jut eszünkbe egy regionális reklámverseny
létrehozása, hát most mi aratnánk.
Amúgy neveztem a pályázatra, de még egy "köszi, megnézzük" tipusu auto-replyt sem kaptam.
#
Scam?
Ügyfél: radiocafé 98.6, termék: Afrika, megbízási díj: cca 500 e HUF értékű nyeremény.
A Busman kifejezetten előremutató gondolat, amúgy pedig kifejezetten "magafajta" nyílt pályázaton indult nemzetközi nevezők közt méretik majd meg. Zsűrizni pedig Tony
Herz barátunk fog, nem mintha ez a végeredmény szempontjából bármit is számítana.
#
Ha "rendes" reklámmal esélyünk sincs nyerni, akkor kreálunk egyet? Egy scam gyártásának vagyunk szemtanúi, ha nem tévedek.

A szar az, hogy ezzel sem fogunk nyeri, mert a szláv "barátaink", a románokkal kiegészülve úgy leszavaznak majd minket, hogy csak na.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés