hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reckitt Benckiser - adománygyűjtésben segít

A Reckitt Benckiser csatlakozott a Magyar Máltai Szeretetszolgálat márciusban induló országos ruhagyűjtési programjához. Az FMCG-cég a Vanish márkával támogatja az akciót, hogy a felajánlott ruhák tisztán kerülhessenek a rászorulókhoz. A program népszerűsítéséhez televíziós szpot is készült, amelynek főszereplője Deutsch Anita színésznő.
hirdetés
A Foltmentes adomány című kampány ideje alatt országszerte közel ötven ruhagyűjtő ponton adhatják le a fogyasztók a jó állapotban lévő használt ruháinkat. A felajánlott ruhaneműket a Vanish jóvoltából a Magyar Máltai Szeretetszolgálat hajléktalanokat foglalkoztató mosodájában kimossák, és így az adományok foltmentesen és tisztán kerülnek a rászorulókhoz.

A program háziasszonya Deutsch Anita színésznő, aki a kampány reklámfilmjében is szerepel. A szpotot a Reckitt Benckiser kreatívügynöksége, az Euro RSCG készítette, a médiaügynökség a Mediaedge:cia. Az akciót pr-rel is hirdetik, ez a terület a Well PR-hez tartozik.

A Reckitt Benckiser támogatása más formában is zajlik majd: márciusban minden megvásárolt Vanish termék után tíz forinttal támogatja a cég a Magyar Máltai Szeretetszolgálatot, az összegyűlt összeget pedig szintén karitatív célokra fordítják.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés