Red Bull, Presser Gábor és férfiak a célcsoport-konferencián
A Professional Publishing Hungary (PPH) gondozásában megjelenő In-Store november 19-én szervez konferenciát, ahol többek között arra a kérdésre keresik a választ, hogy hogyan érhetők el az egyes célcsoportok, mit kezdjünk a niche csoportokkal és megállja-e még a helyét a hagyományos célcsoport-felosztás?
A rendezvényen Beata Biernacka, a Discovery Networks közép-európai kutatási részlegének vezetője a fiatal férfiak körében végzett átfogó kutatásukról számol be, amiről korábban a Kreatív Online is írt. Mint ismert, a csatorna azért döntött a felmérés elkészítése mellett, mert pontosabb képet akart kapni a célcsoportjáról.
A fő előadók között szerepel többek között Bognár Bertalan, a Posta Direkt üzleti ügyfelek marketingvezetője, Nagy Andrea, a TV2 marketing- és kommunikációs igazgatója, Keszég Attila, a Red Bull ügyvezető igazgatója és Szigeti Péter, a Kreatív főszerkesztője Presser Gáborral és menedzserével, Zentai Györggyel beszélget.