hirdetés
hirdetés
hirdetés

Régen minden sokkal jobb lesz ősszel a Tv2-n

Régi, új és népszerű – ez a három fő pillére a Tv2 őszi műsorstruktúrájának. Új sorozatként a Marina mexikói telenovella és a Royal Pains tűnik fel, lesz Megasztár, Bajnokok ligája és Da Vinci-kód.

hirdetés

A Tv2 bejelentette őszi műsorstruktúráját, ami a csatorna megfogalmazása szerint „a régi, már bizonyított sikerműsorokra, az új produkciókra és a népszerű információs műsorokra épül.”

A sorozatokban erős Tv2 ősszel két újat fog elindítani. Hétköznaponként délután a Marina című mexikói telenovellával kívánnak share-t növelni, míg szombatonként a Royal Pains tűzik műsorra, ami Amerikában rendkívül népszerű doktoros „nyári, vicces sunshine sorozat gazdagékról” – írja a Sorozatjunkie.

A régiek közül új évaddal jelentkezik a Jóban-rosszban, az NCIS és a Gyilkos számok. A Dr. House és a Született feleségek szintén új részekkel tér vissza a csatornára.

A televízió nagyjátékfilmekkel is készül: A Da Vinci-kód, a Miami Vice, a Távkapcs, a Szakíts, ha bírsz és a Holiday című filmek mellett a következő hónapokban látható lesz a Nicsak, ki beszél? trilógia és a Karate Kid című filmek is, de képernyőre kerül többek között az Árnyékember, a Tökéletes védelem, a Nincs alku és Az ember gyermeke című akciómozi is.

A csatorna Hajdú B. István és Méhes Gábor sportkommentátorok közreműködésével augusztus közepétől a keddi napokon közvetíti a Bajnokok Ligája mérkőzéseit is.

A szórakoztató műsorok közül folytatódik a Megasztár 5. A sok ezer jelentkező közül a zsűri - Eszenyi Enikő, Friderikusz Sándor, Mester Tamás és Presser Gábor - választja ki azokat, akik élőben is bizonyíthatják előadói tehetségüket. A tehetségkutató élő adásait Liptai Claudia és Till Attila vezeti.

A csatorna információs műsorai, a Mokka, a Tények, az Aktív, a Napló és a Magellán változatlan műsorvezetőkkel és időpontban jelentkeznek.

Mint azt korábban megírtuk, Várdy Zoltán vezérigazgató nyolc év után október 1-én távozik a Tv2-től, ahol 2007-től töltötte be ezt a pozíciót.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés