hirdetés
hirdetés

Regionális partnerei vannak a NeoNoir-nak

2009-12-19
Az októberben alakult NeoNoir hat ügyfelet szerzett idén, emellett pedig több külföldi ügynökséggel lépett partnerségre.

Hat új ügyféllel zárja az évet az októberben létrehozott NeoNoir kommunikációs ügynökség. Az exHill&Knowlton-os Szabó Virág és Kulich Zoltán cége az eltelt pár hét alatt több ügyféltől kapott megbízást, valamennyit felkéréssel. A NeoNoir segíti majd a prémiumkategóriás energiaital, a Wild Dragon magyarországi piacra lépését, látja el a Global Life Broker Holding teljeskörű kommunikációját, a Wunderbaum, a Lizzy Card és a Photoplanet pr-feladatait, valamint támogatja a Szent László Őssejt Alapítvány munkáját.

Valamennyi ügyféllel az év végéig szerződtek, és jelenleg tárgyalásban állnak a 2010-es együttműködéssel kapcsolatban.

A kommunikációs szakemberek hangsúlyozták, hogy eddigi megbízóik egyike sem az előző munkahelyükről áthozott cég. Kulich Zoltán, a cég egyik alapítója elmondta: „Megtiszteltetésnek tartanánk, ha régi klienseinkkel is folytatódna, újrakezdődne a közös munka, ám az ügynökség indításakor szerettük volna bebizonyítani, jobbak vagyunk annál, hogy csupán az eddigi ügyfeleinkre építve érjünk el szakmai eredményeket. Boldogok vagyunk, hogy sikerült.”

A NeoNoir regionális munkákban is részt vehet, ugyanis több külföldi pr-céggel kötött partnerséget, így a Csehországban és Szlovákiában működő CrestCommal, a horvát 3in1 Mediával, a szlovén Originallal, valamint a Szerbiában és Macedóniában tevékenykedő New Moment Agency-vel.

„A külföldi tanácsadócégekkel való együttműködés lehetővé teszi, hogy egyesítsük a helyi és a hálózatos ügynökségek előnyeit. Partnerként a tapasztalatokat, az eltérő szemléletet és a know-howt természetesen megosztjuk egymással, a költséghatékonyság mellett. Mivel nincs hivatalos központ, board, apparátus és adminisztráció, amelyek mind extrakiadásokkal járnak, illetve nincsenek London vagy New York által megszabott tanácsadói óradíjak sem, így a piaci ár alsó szegmenségen maradva máris hét országban tudunk sikeres kampányokat tervezni és bonyolítani” – magyarázta Szabó Virág, a NeoNoir ügyvezetője.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés