hirdetés
hirdetés
hirdetés

Regionális partnerei vannak a NeoNoir-nak

Az októberben alakult NeoNoir hat ügyfelet szerzett idén, emellett pedig több külföldi ügynökséggel lépett partnerségre.
hirdetés

Hat új ügyféllel zárja az évet az októberben létrehozott NeoNoir kommunikációs ügynökség. Az exHill&Knowlton-os Szabó Virág és Kulich Zoltán cége az eltelt pár hét alatt több ügyféltől kapott megbízást, valamennyit felkéréssel. A NeoNoir segíti majd a prémiumkategóriás energiaital, a Wild Dragon magyarországi piacra lépését, látja el a Global Life Broker Holding teljeskörű kommunikációját, a Wunderbaum, a Lizzy Card és a Photoplanet pr-feladatait, valamint támogatja a Szent László Őssejt Alapítvány munkáját.

Valamennyi ügyféllel az év végéig szerződtek, és jelenleg tárgyalásban állnak a 2010-es együttműködéssel kapcsolatban.

A kommunikációs szakemberek hangsúlyozták, hogy eddigi megbízóik egyike sem az előző munkahelyükről áthozott cég. Kulich Zoltán, a cég egyik alapítója elmondta: „Megtiszteltetésnek tartanánk, ha régi klienseinkkel is folytatódna, újrakezdődne a közös munka, ám az ügynökség indításakor szerettük volna bebizonyítani, jobbak vagyunk annál, hogy csupán az eddigi ügyfeleinkre építve érjünk el szakmai eredményeket. Boldogok vagyunk, hogy sikerült.”

A NeoNoir regionális munkákban is részt vehet, ugyanis több külföldi pr-céggel kötött partnerséget, így a Csehországban és Szlovákiában működő CrestCommal, a horvát 3in1 Mediával, a szlovén Originallal, valamint a Szerbiában és Macedóniában tevékenykedő New Moment Agency-vel.

„A külföldi tanácsadócégekkel való együttműködés lehetővé teszi, hogy egyesítsük a helyi és a hálózatos ügynökségek előnyeit. Partnerként a tapasztalatokat, az eltérő szemléletet és a know-howt természetesen megosztjuk egymással, a költséghatékonyság mellett. Mivel nincs hivatalos központ, board, apparátus és adminisztráció, amelyek mind extrakiadásokkal járnak, illetve nincsenek London vagy New York által megszabott tanácsadói óradíjak sem, így a piaci ár alsó szegmenségen maradva máris hét országban tudunk sikeres kampányokat tervezni és bonyolítani” – magyarázta Szabó Virág, a NeoNoir ügyvezetője.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés