hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reklámfilmet is írnának a fiatal dramaturgok

Fiatal forgatókönyvírókat díjaztak a Filmszemlén. A díjátadó után bemutatkozott a Fiction Science forgatókönyvíró egyesület.
hirdetés

A Filmszemle harmadik napján, csütörtökön tartották a II. Magyar Forgatókönyv Börzét, melyen hat fiatal mutathatta be filmötletét. A börzét 2008-ban rendezték meg először a Fade In Script Consulting munkatársai. A rendezvény célja, hogy a tehetséges fiatalok bemutatkozhassanak terveikkel rendezők és producerek előtt. Csak szabad jogokkal rendelkező, magyar nyelvű, egész estés filmforgatókönyv-terveket vártak a megmérettetésre.

Az előző évi hetven pályázóhoz képest idén csak ötven filmterv érkezett, színvonaluk pedig nem érte el az első börze anyagáét – mondta Krigler Gábor, a Fade In Script Consulting munkatársa. A négytagú zsűri végül Fazekas Máténak adta át a Filmjus Egyesület által felajánlott 500.000 forintos pénzjutalommal járó díjat A százados című forgatókönyvért. A különdíjat Molnár Péter Szerelmesek című munkája kapta, ő a CEU felajánlásából térítésmentesen végezheti el az egyetem forgatókönyvírás művészete című kurzusát.

A börze után bemutatkozott a Fiction Science Labor, melynek tagjai az Színház és Filmművészeti egyem tavaly végzett forgatókönyvíró-dramaturg osztályából kerülnek ki. A Fiction Science első, Dekameron 2007 című rövidfilm-összeállítása 2007-ben készült, és azért hozták létre a közösséget, hogy közösen dolgozzanak jövőbeli projekteken. Bemutatkozásukkor elmondták: egyaránt szívesen vállalnak forgatókönyvírói feladatokat nagy- és kisjátékfilmekben, reklámfilmekben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés