hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reklámköltés - az Unilever tovább vezet

A legtöbb pénzt idén az első félévben az Unilever költötte reklámozásra - derült ki a Médiagnózis adataiból.
hirdetés

Reklámköltés - az Unilever tovább vezet

[2001.08.02. 11:14]

A legtöbb pénzt idén az első félévben az Unilever költötte reklámozásra - derült ki a Médiagnózis adataiból.

A reklámköltésben már évek óta vezető társaság 2001 első felében a tavalyi összes költésének a felénél többet fordított hirdetésekre. A többi vállalat reklámkiadásának az inflációt meghaladó bővülésére idén is számítani lehet. A Henkel januártól júliusig 3,3 milliárd forintot fordított termékeinek kommunikálására, pontosan annyit, mint 1999-ben egész évben összesen.

A Coca-Cola és a Procter & Gamble idei, eddigi adatai azt mutatják, hogy a két cég lemaradt az egy évvel korábbi eredményeitől, hirdetésre mindkét cég kevesebbet fordított, mint 2000-ben. Ez igazolja a reklámpiac elemzőinek azt a megállapítását, hogy a "hirdetési válság" elsősorban a multinacionális cégeket érinti, mert a legtöbb vállalat költségtakarékossági programot hirdetett. A tavalyi év egészéhez képest az időarányos reklámköltés felett teljesített a Dreher, a Beiersdorf, a Vodafone és a Danone. A múlt évnél többet invesztált a kamp ányaiba a Matáv, illetve a Wrigley.
(Forrás: Világgazdaság)

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés