hirdetés
hirdetés

Reklámkonferencia - dm2.0 és öklözőzsír

2008-09-24
Az első nap második etapjában a délutáni szekciók egyaránt kínált szakmai eszmecserét és ökörködést. A mérleg felemás: két program megfeleltet kapott szakértőinktől, míg az Art Directors Club Hungary (ADCH) által szervezett Szórakoztató Kreatív Alkotóverseny pokoli kínokat okozott az egyik tudósítónknak. És a közönségnek is.

Amikor a béka gólyalábat húz - Direktmarketing 2.0 szekció mozgalmasabb pontja egy játék volt, ami azt hivatott demonstrálni, hogy milyen nehéz megtalálni a dm-ajánlatok célközönségét. Bognár Bertalan a Magyar Postáról elmondta, hogy a Posta Direkt egy jól szűrhető életmód adatbázis, valamint, hogy a magyar piac szűkölködik megfelelő adatbázisban. Orbán Péter a Garrison Grouptól egy mobiltelefonokon futó kuponrendszert prezentált, Viniczai András, a Café Contact ügyvezetője pedig kimondta, hogy erre a rendszerre még bizony várni kell. Egy kommentelő szerint azonban a rendszerben pont az a lényeg, hogy a magyar infrastruktúrán is gond nélkül elketyegne.

A Marketing és reklám mint szervezeti funckiók ankét érdekes felvetése volt, hogy egy vállalatnak kell-e egy márkát a dolgozói felé kommunikálnia? A konklúzió, hogy a belső branding kell, a Google-nek kifejezetten jól megy, a MÁV-nál viszont szinte esélytelen. Ugyanebben a szekcióban a kávészünet után nagy csatára dörzsölték a tenyerüket a vitafetisiszták, de kissé csalódniuk kellett. Lenkei Anikó (Allianz) és Ferencz I. Szabolcs (Mol) között nem alakult ki késhegyre menő párbaj annak eldöntésére, hogy a marketing vagy a kommunikáció elsőrendűbb-e a cégek életében. A meglepő következtetés: cége válogatja.

Az ADCH kreatív megmérettetéséről mi nem tudunk annyira plasztikusan fogalmazni, mint tudósítónk, de kellemetlen rímeket faragó fűzfapoétáktól kezdve, társadalmi inkorrektségen keresztül genitáliákig terjedt a szekció felhozatala.

Többet is akar tudni? Akkor kattintson a Szívlapátra, a Kreatív játszóblogjára.



 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés