hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reklámkonferencia - újabb két szervezet csatlakozott

A Reklám- és Marketingkonferencia névre váltott szeptemberi egri szakmai rendezvény szervezési munkálataiban két újabb szervezet vesz részt. A Professzionális Piackutatók Társasága (PPT) és a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) csatlakozásával hatra nőtt az együttműködő szervezetek száma.
hirdetés
Mint arról korábban beszámoltunk, idén új néven rendezik meg a már hagyománnyá vált egri reklámkonferenciát, ráadásul már nemcsak a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) felel a rendezvényért, hanem több szakmai szervezet.

Az MRSZ a Magyar Marketing Szövetséggel (MMSZ) együtt Országos Reklám- és Marketingkonferencia néven szervezi meg az eseményt, amelyhez csatlakozott az Art Directors Club Hungary (ADCH) Mérleg Fesztiválja, és szekciót vezet majd Simon Zsolt, a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) elnöke is.

A szervezők most két újabb szervezet közreműködését jelentették be: a PPT a szekciókhoz egy-egy releváns kutatással kapcsolódik, Hivatal Péter, a DMSZ elnöke pedig szekciót vezet Amikor a béka gólyalábat húz – Direkt marketing 2.0 címmel.

A béka egyébként az idei rendezvény motívuma, megjelenik az arculatában és a konferencia nevében: "szakmai brekkek 2008".
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés