hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reklámos koncert az árvízkárosultakért

Reklámügynökségi zenekarok és dj-k lépnek fel június 23-án az Ötkertben, hogy a szakma is hozzájárulhasson az árvízkárosultak megsegítéséhez.
hirdetés

ADok néven reklámos jótékonysági koncertet szervez a szakma az árvízkárosultakért június 23-án az Ötkert nevű belvárosi új szórakozóhelyen – ami egyébként most szombaton tartja a nyitóbuliját. A koncerten fellép az Artistically Hamis (a Carbon Group zenekara), a Gyula egyedül jön (a Café Csoporté), valamint a Richard Touch Me (a DDB muzsikusai), akiket többek között már a tavalyi Golden Drum reklámfesztivál magyar partiján, a Reklámhéten és az idei Arany Penge díjátadón is hallhatott a közönség.

A koncertek után reklámos dj-k szórakoztatják a vendégeket, többek között Zsödi & Nudlika node (Proud) – róluk egy bővebb lista az Arany Penge díjátadó bulijáról szóló tudósításunkban érhető el. A 2000 forintos hozzájárulásokból befolyt összegből a szervezők egy magyarországi falut támogatnak, amelynek lakóit súlyos károk érték a mostani árvizekben.

A rendezvényről bővebb és friss információk a Facebookon érhetők el.

A rendezvény ötletgazdája Zádor Linda, a Leo Burnett szövegírója, a technikát és a segéderőket a HPS Experience biztosítja.

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés