hirdetés
hirdetés

Reklámpiac - nem illő tengerrel hirdetni

2005-01-11
A HVG Online arról ír, hogy a cunami miatt több multicég visszavonta a tengeri motívumokkal operáló reklámjait.
Az ázsiai természeti katasztrófára való tekintettel több hirdető visszavonta reklámkampányát. A British Airways tervei szerint december 30-án indult volna az a reklámkampány, amelyben a hullámok mosnak egy tengerpartot. A légitársaság az ázsiai katasztrófa után ideiglenesen lemondott az új utazási célpontokat hirdető kampányról, amely tévében, nyomtatott lapokban és óriásplakátokon futott volna.

Az American Express új hitelkártya-hirdetéseit sem ismerhetik meg egyelőre a fogyasztók, ugyanis a cég nem indította el a “My Life - My Card” fősorú globális kampányát. Martin Scorsese rendezésében a kampányhoz olyan tévé- és moziszpotok készültek, amelyek többek között Laird Hamilton szörföző életének fontos állomásait mutatják be, így csinálva hírverést a kártyának. A Pepsi sem vetíti azt a reklámját, amelyben David Beckham, Ronaldinho és Thierry Henry focisztárok szörföznek egy strandon.

(forrás: HVG)
hirdetés
hirdetés