hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reklámpiac - nem illő tengerrel hirdetni

A HVG Online arról ír, hogy a cunami miatt több multicég visszavonta a tengeri motívumokkal operáló reklámjait.
hirdetés
Az ázsiai természeti katasztrófára való tekintettel több hirdető visszavonta reklámkampányát. A British Airways tervei szerint december 30-án indult volna az a reklámkampány, amelyben a hullámok mosnak egy tengerpartot. A légitársaság az ázsiai katasztrófa után ideiglenesen lemondott az új utazási célpontokat hirdető kampányról, amely tévében, nyomtatott lapokban és óriásplakátokon futott volna.

Az American Express új hitelkártya-hirdetéseit sem ismerhetik meg egyelőre a fogyasztók, ugyanis a cég nem indította el a “My Life - My Card” fősorú globális kampányát. Martin Scorsese rendezésében a kampányhoz olyan tévé- és moziszpotok készültek, amelyek többek között Laird Hamilton szörföző életének fontos állomásait mutatják be, így csinálva hírverést a kártyának. A Pepsi sem vetíti azt a reklámját, amelyben David Beckham, Ronaldinho és Thierry Henry focisztárok szörföznek egy strandon.

(forrás: HVG)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés