hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rekordszámú nevezés az Arany LolliPOP-on

Lezárult a nevezés az Arany LolliPOP kreatívversenyen, amit a Kreatív Online testvérlapja, az In-store Marketing hirdetett meg. A megmérettetésre rekordszámú nevezés érkezett, a zsűri 140 munkát bírál el, a tavalyi 74-hez képest.
hirdetés

Az In-store Marketing hét kategóriában - POS és POP anyagok, termékbemutatók, promóciók támogatása, BTL-alapú komplex kampány, események és egyéb speciális BTL aktivitások – várta a nevezéseket. Minden egyes kategórián belül több – összesen 26 – alkategória található.

A tavalyihoz képest megduplázódott az Arany LolliPOP versenyre benevezett munkák száma: az előző évi 74 nevezéssel szemben most 140-et küldtek be a cégek.

A zsűritagok: Halász Katalin, a Coca-Cola Magyarország marketingigazgatója, Molnár Judit, a Tesco-Global Áruházak bevétel fejlesztési vezetője, Csomor Tamás, a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) alelnöke, a BTL szekció vezetője, Halász Gyula, az Art Directors Club Hungary (ADCH) elnöke, Szigeti Péter, a Kreatív főszerkesztője és Glázer Tamás, az In-store Marketing főszerkesztője.

Az Arany Lollipop díjátadója november 19-én az In-store napon, a konferencia után lesz.

A tavalyi nyertesek listáját megtekintheti itt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés