hirdetés
hirdetés
hirdetés

Republic - csoportos megbízást kapott

Cherokee néven ruhamárkát vezet be a piacra egy hipermarket, amely a kommunikációs feladatokkal a Republic csoportot bízta meg.
hirdetés

Egy brit ruhamárkával, a Cherokee-val jelent meg áruházaiban a Tesco Globál Áruházak, amely reklámkampánnyal is kommunikálja a brand debütálását. A reklámfeladatokra nem írt ki tendert a társaság, hanem felkéréssel a Republic csoportnak adta a megbízást. A csoport feladata volt a kommunikációs stratégia megtervezése, a kreatív koncepció kialakítása, illetve a produkciós munkák elvégzése. Az ATL-feladatokat a Republic Advertising intézte, míg a BTL-akciókon a 2Republic dolgozott.

A többlépcsős bevezető kampány június második hetében indult, ahol divatbemutatóval egybekötött kétnapos rendezvényen ismertették meg a márkával a tescós dolgozókat, az újságírókat és a meghívott vendégeket. A Cherokee bevezetésére és a 2Republic által bonyolított divatbemutatóra pr-kampány épült, majd országszerte citylightokon népszerűsítették a márkát. Július közepétől sajtóhirdetések, augusztusban pedig tévészpot szerepel a médiamix-ben. A Republic Advertising kreatív koncepciója alapján készült reklámszpot produkciós munkáit a MovieBar intézte, és együtt dolgoztak egy londoni divatfilmessel, Magnus Reed-del is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés