Ringier - megújított Ifjúsági Magazin
Az idén 40 éves magazin új, a kiadó szerint letisztultabb layouttal és designnal jelenik meg július 18-ától. Az eddigieknél átfogóbb megújítással a kiadó célja az Ifjúsági Magazin fő riválisaitól, a Popcorntól és a 100xSzéptől, valamint a női trendmagazinoktól való markánsabb megkülönböztetése.
A Ringier többi tinilapjától -a Bravotól és a Bravo Girltől - eltérően az IM a valamivel idősebbeket, a 16-20 éves korosztályt megcélozza meg. A magazin a továbbiakban tartalmában és designjában is erősíteni kívánja pozícióját.
A megújult széria első lapszáma kétféle címlappal került az újságosokhoz. Az egyedi megjelenést promóciós ajándék is segíti: a lap hatféle strandtáskába elhelyezve kapható az újságárusoknál.
A teljes mértékben házon belül tervezett és kivitelezett megújulást kisebb, a Ringier kiadásában megjelenő lapokban elhelyezett print hirdetések népszerűsítik. A kommunikációt házon belül intézi a kiadó.