hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ringier - megújított Ifjúsági Magazin

Az Ifjúsági Magazin layoutjának megújítása és egyben pozíciójának megerősítése mellett döntött a Ringier kiadó.
hirdetés

Az idén 40 éves magazin új, a kiadó szerint letisztultabb layouttal és designnal jelenik meg július 18-ától. Az eddigieknél átfogóbb megújítással a kiadó célja az Ifjúsági Magazin fő riválisaitól, a Popcorntól és a 100xSzéptől, valamint a női trendmagazinoktól való markánsabb megkülönböztetése.

A Ringier többi tinilapjától -a Bravotól és a Bravo Girltől - eltérően az IM a valamivel idősebbeket, a 16-20 éves korosztályt megcélozza meg. A magazin a továbbiakban tartalmában és designjában is erősíteni kívánja pozícióját.
A megújult széria első lapszáma kétféle címlappal került az újságosokhoz. Az egyedi megjelenést promóciós ajándék is segíti: a lap hatféle strandtáskába elhelyezve kapható az újságárusoknál.

A teljes mértékben házon belül tervezett és kivitelezett megújulást kisebb, a Ringier kiadásában megjelenő lapokban elhelyezett print hirdetések népszerűsítik. A kommunikációt házon belül intézi a kiadó.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés