hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ringier - megújult a Bravo Girl

Júniustól megújult a Ringier-Bauer kiadócsoport fiatal lányoknak szóló magazinja, a Bravo Girl. A frissülést piackutatás előzte meg, ennek nyomán alakították ki a kis formátumot, változtattak a lap design-ján, logóján és témáin.
hirdetés
Teljesen megújult a magyar Bravo Girl, a lap kisebb formátumban jelenik meg, hangneme felnőttesebb lett, több benne a szexuális felvilágosító és életvezetési tanácsokat adó anyag - mondta el Illés Csaba főszerkesztő, akitől azt is megtudtuk, hogy a célcsoporton is változtatott a kiadó, ezután a 13-16 éves tinilányokat célozza meg a magazin.

A Bravo Girl logót váltott és „Csak csajoknak” szlogennel jelenik meg, új lett a címlap koncepciója is, melyen a jövőben a legnagyobb sztárok szerepelnek.  A 60 oldalasra bővült magazin kis formátumban és jobb minőségű papíron jelenik meg.

A Bravo Girl megújulását közel 50 millió forint értékű komplex kommunikációs kampány kíséri, a hirdetések a tévében, rádióban, sajtóban, online felületen és POS anyagokon futnak.

Mint megtudtuk, az új formátumot és a kreatív anyagokat a kiadó házon belül intézte, a médiatervezés és -vásárlás az MMV feladata volt.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés