hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ringier Photo Award - magyarok a dobogón

Idén harmadik alkalommal rendezte meg a Ringier a legjobb sajtófotók versenyét, amelyen kilenc ország fotósai indultak. A Ringier Photo Award első helyezettje egy cseh fotóriporter lett, és a dobogón végzett két magyar: Kurucz Árpád "Erdőtűz Görögországban" című képével és Móricz Simon "Vihar után a budapesti Sziget Fesztiválon" című alkotásával.
hirdetés
Kilenc ország 74 fotóriportere indult az idén harmadik alkalommal megrendezett Ringier Photo Awardon.

A versenyt Jan Šibík cseh Reflex magazin munkatársa nyerte meg a kambodzsai Stung Meanchey szeméttelepén dolgozó gyerekeket megörökítő képével. A második és harmadik helyezett magyar fotós lett, mindkét díjazott a Népszabadság munkatársa. Kurucz Árpád az Erdőtűz Görögországban című képével nyerte el a második legjobbnak járó díjat, míg Móricz Simonnak a Vihar után a budapesti Sziget Fesztiválon képét díjazta a zsűri. Az utóbbi fotós egyébként már tavaly is sikerrel szerepelt a Ringier versenyén és akkor is a harmadik helyezettnek járó elismerést gyűjtötte be.

A Ringier Photo Award csak azokat a fotókat díjazza, amelyek 2007-ben valamely Ringier által kiadott lapban megjelentek. A nevezett alkotásokat egy 19 tagból álló, független nemzetközi zsűri díjazta, bizottság főszerkesztőkből, művészeti vezetőkből és fotórovat vezetőkből állt.

A versenyen kiosztották a Ringier Media Awardot is, mellyel Markus C. Hureket, a német politikai magazin, a Cicero munkatársát és Simonetta Carattit az olasz nyelvű, dél-svájci Il caffč della Domenica újságíróját tüntették ki.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés