hirdetés
hirdetés
hirdetés

Riválist kap a Bartók Rádió?

Angol és francia nyelvű műsor helyett klasszikus zenét sugározna a 92,1 fővárosi hullámsáv. Az ORTT bólintását várják.
hirdetés

Az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) akár már ezen a héten rábólinthat az eddig a brit BBC és a francia RFI közrádiók műsorát Budapesten sugárzó adó eladására és az új tulajdonos által kért műsorterv-módosításra.

Az MTI értesülése szerint az egyetlen problémát az okozza, hogy egy olyan pályázaton nyerte el a jogosultságot a pár hónapja a két külföldi közmédium által értékesített Aeriel, amelyen az idegen nyelvű műsorszolgáltatást határozták meg speciális karakterisztikaként.

Az eddig 95 százalékban angol és francia nyelvű szöveges műsorok helyét az új tulajdonos tervei szerint az adásidő 88 százalékában klasszikus zene venné át; az ORTT irodája a módosítás kapcsán megjegyzi: "a pályázati eljárás tisztaságát nem sértené", ha mégis engedélyezik a koncepcióváltást, mivel az Aeriel egyetlen indulóként nyerte el a jogosultságot.

A 2003 nyarán indított, 24 órában sugárzó adót működtető Aeriel tavaly ősszel még arról tájékoztatta a médiahatóságot: nem kéri 2009 novemberében lejáró műsorszolgáltatási jogosultsága meghosszabbítását, január első napjaiban viszont ezzel ellentétes nyilatkozatot tett, ennek pedig az ORTT minimális szótöbbséggel helyt adott, és öt évvel meghosszabbította a jogosultságot.

Testületi tagok a tavaly novemberi döntéshozatal idején arról beszéltek az MTI-nek: nem sikerült érdemi adatokat szerezniük a társaságtól arról, miért adja vissza a koncesszió lejártával a 92,1-es fővárosi hullámsávot. A cég magyarországi kézbesítési megbízottja akkor annyit közölt az MTI megkeresésére: a menedzsment nem kíván nyilatkozni arról, miért változtatták meg korábbi döntésüket.

(forrás: Kreatív Online, MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés