RMB Hungary – reklámfilm-fesztivál
A zsűri tapasztalata azt mutatta, hogy a társadalmi célú reklámok (TCR) mind mondanivalójukban, mind a kreatív anyagot tekintve nagyon eltérőek a többi reklámfilmtől, ezért az idei évtől külön kategóriában történik ezeknek az alkotásoknak az elbírálása. Így idén két kategóriában rendezik meg a versenyt: abszolút kategóriában, ahol termékcsoportra való tekintet nélkül értékelik a kereskedelmi célú reklámokat, valamint a fentiekben említett TCR kategóriában.
Az abszolút kategória három legjobb alkotását és a TCR kategória győztes filmjét az RMB Hungary saját költségén benevezi a 2002-es Cannes-i Reklámfesztiválra, valamint az abszolút kategóriában arany érmes alkotás kreatív ügynökségének egy tagját és a megrendelő képviselőjét a cég meghívja Cannes-ba a fesztivál három napjára. Az RMB Belgium Award-ot több mint tíz éve rendezték meg először, azóta az RMB International egyre több országban alapította meg az RMB Award-ot.