hirdetés
hirdetés

Átformálja a Netflixet, hogy Oscart nyer egy nem is a netre való filmje?

December 14-től a Netflixen már hazánkban is  elérhető Alfonso Cuarón Roma c., Oscar-esélyes alkotása, amely hónapok óta fontos vita kereszttüzében áll, és amely a Netflix jövőjét is alaposan befolyásolhatja. A Kreatív októberi lapszámában mutattuk be a filmet övező vitát, amikor a Roma nyerte a Velencei Filmfesztivál fődíját. Ennek a cikknek a frissített verziója olvasható most online.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!