hirdetés
hirdetés
hirdetés

RTL Klub, Hunnia - forgatókönyveket díjaztak

Kihirdette az Adj egy történetet! című forgatókönyv-pályázat nyerteseit az RTL Klub és a Hunnia Filmstúdió.
hirdetés

A kereskedelmi csatorna a Hunnia Filmstúdióval közösen tavaly ősszel hirdette meg az Adj egy történetet! Televízió a filmekért, filmesek a televízióért! című forgatókönyv-pályázatot. A beérkezett művek közül a „Ne bébi ne” jeligéjű forgatókönyv lett a legjobb. A nyertes kétmillió forint jutalomban részesült. A bíráló bizottság harmadik helyezést nem értékelt, a második helyezést megosztva a „Machiavelli szeminárium” című és a „Dual” jeligére érkezett pályaművek kapták, az alkotók egy-egy millió forintot kaptak.

Az RTL Klub a pályázattal anyagilag akarja támogatni az eddig fel nem fedezett, de tehetséges forgatókönyvírókat. A filmstúdióval közösen jegyzett pályázat célja, hogy értéket jelentő, a hagyományokat őrző, de mégis mai történeteket találjanak. A pályázat feltétele, hogy napjainkban játszódjon, és a tervezett film költségvetése ne haladja meg egy átlagos magyar filmét. A kiírás szerint a legjobbakat - forgatókönyvvé fejlesztve - felajánlják a filmes és az elektronikus szakmának megvalósításra.

Sem az RTL Klubtól sem a Hunniától nem kaptunk információt arról, hogy hány darab forgatókönyv érkezett a versenyre.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés