hirdetés
hirdetés
hirdetés

RTL Klub – választási kampány és politikai hirdetések

Saját, a választásokon való részvételre buzdító társadalmi célú reklámkampányt indít március 2-ától az RTL Klub – tudtuk meg Kolosi Pétertől, a csatorna programigazgatójától.
hirdetés
A szpotokban a kereskedelmi tévé sztárjai láthatók, akik arról vallanak, hogy miért mennek el szavazni. A „Mi a szavazásra szavazunk” fősorral futó hirdetések a választások második fordulójának lezárásáig láthatók az RTL képernyőjén. A csatorna tulajdonosi testülete a napokban úgy döntött, holnaptól politikai hirdetéseket is közöl.

Az RTL menedzsmentje azután hozta meg határozatát, hogy január végén konferenciát rendezett a fizetett választási reklámok kérdéséről, a tervezetet a pártok véleményezhették. Szintén a csatornához kapcsolódó hír, hogy szombat este látható utoljára a Heti hetes című műsorban Havas Henrik, aki a tv2-vel kötött szerződése miatt távozik a csatornától.

Kolosi Péter szerint Havas átigazolása nem nyomja rá bélyegét a műsorra, hiszen sok olyan sztár – például Váncsa István és Kern András – szerepelt már eddig is a műsorban, aki jól helyettesíti majd az újságírót. Havas Henrik a tv2-s megállapodás miatt megszakította a Satelit televízióval kötött szerződését is, így már a ma esti „Kössön belém” című műsort sem ő vezeti.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés