hirdetés
hirdetés
hirdetés

Saját alkalmazottjának verséből csinált reklámot a Walmart

Terrel Myles verse a távolságtartás fontosságáról és a közösen meghozott erőfeszítések eredményéről szólnak, amihez a vállalat egy videoklipet forgatott, és megfuttatta a közösségi médiában. 

 

hirdetés

A szerző egyébként hallássérült, jobb fülére nem hall, de zenehallgatás közben a vibrációt érzi, meghatározó pont az életében a zene. A szöveg váza 15 perc alatt készült, a videót zárás után vették fel az üzletben, ahol Myles is dolgozik. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés