hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sajnos reklámot jelentetett meg az MSZP

Abszolúte fölösleges volt pénzt és energiát fektetni az MSZP új kampányfilmjébe.

hirdetés

"Amikor a leggyengébbnek érezzük magunkat, akkor vagyunk a legerősebbek" - ez a fő mondanivalója a Magyar Szocialista Párt új kampányfilmjének, amelynek a főszereplője egy futóruhás, lófarkas hölgy, aki épp futni készül a budai hegyekbe, de egy ponton elfárad, és gyöngyöző homlokkal feladni készül a kihívást, azaz a hegynek felfelé való futást.

De aztán arra gondol, hogy márpedig az MSZP-nek voltak szebb napjai is, és úgy gondolja, hogy a jövőben még eséllyel rejuvenálódhat a politikai formáció, ezért ökölbe szorítja a kezét, és - ahogy a 444 szerzője nagyon helyesen fel is hívja erre a figyelmet - immár egyáltalán nem izzadva folytatja a futást. A végén felvillan az Elszántság szó is, ami remekül leírja, hogy miként kormányozza magát abszolút bukó helyzetbe a párt. Tökéletesen felesleges politikai reklám, 2018 edition, 1. rész.

 

(forrás: Kreatív Online, 444)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés