hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sajttáj

Sorra rendezett, értelmetlen sajtótájékoztatók

Egyre nehezebb megjelenésre bírni az újságírókat a sajtótájékoztatókon, az ügynökségeknek és az ügyfeleknek azonban mégsem csökken a lelkesedésük e tekintetben.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (8 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Hát, nézd, akinek van erre ideje, tegye.
#
zigzag!

én újságíró vagyok, és csak szólok, hogy ez a legtrógerebb szakma a világon.
ismerek olyat, aki abból él, hogy kikéri egy hónapra előre a sajttájakat az mti-től, és elmegy kajálni mindenfelé.
egyébiránt mindenki örül az ingyen cuccoknak (magyar mentalitás, oh, yeah), kajának meg pláne.

az egy dolog, hogy van az a fajta újságíró, aki bezabál, hazaviszi az ajándékait, aztán leírja, hogy milyen tutifix dolog lesz ez, bla bla bla, és a másik, aki
bezabál, hazaviszi az ajándékait, de megmarad újságírónak, és ha tényleg szar a termék / szolgáltatás / zenei anyag, bármi, akkor le is hordja a fenébe.

csak ennyit akartam.
#
Nézd, sokan vannak így, mint én. Ki ér rá manapság fölöslegesen elmenni akárhová, hogy órákig hallgassa az észosztást?
A helyzet sztem a következő: a PR-ügynökség igyekszik minél flancosabb sajttájra rávenni az ügyfelet, akkor neki is több lé csurran-cseppen. A legdurvább esetekben
akár 4-5 órás zenekari fellépéssel, bikinis hoszteszekkel, ajándékokkal, pezsgővel felturbózott sajttájt is képesek szervezni, amire úgy mellékesen meghívják a
sajtót, plusz a partnereiket, akik persze nem a sajttáj rász, hanem a buli miatt mennek oda.
Aztán persze marha elégedettek, hogy sokan voltak, azt meg le se sz...ják, hogy az újságíró baromi mérges, hogy az utazással együtt elcseszte a 8 órás munkaidőt
egyetlen cégre, hogy elcsípje az 5 órás bohóckodásban valahol elrejtett 10-15 perces vezetői beszámolót.
#
szerintem abból kiindulva, hogy a megjelent anyag szerint nem újságírókat kérdeztek, jogos a feltételezés, hogy ezért furák az eredmények. + a felvetés, hogy
újságírókat kérdezzenek.

Zigzag gyakorlatisas újságíró, én örülnék, ha a publikálók nagyobb része ilyen lenne, és nem azzal törődne, hogy egyen, mulassa az időt, és firkáljon
marhaságokat.
#
Szia! Én tudom, hogy újságírók vagytok. De elmennétek valami ajándékért valahová? Vagy a kaja miatt? Hát, nem hinném. De ha a nagy semmi mellett összejön az összes
telkó cég, hogy közösen szidja a Matávot, az már valami :)
#
Ugyan már, zigzag A Megtestesült Újságíró (és A Fogyasztó).
Minden más hablaty, hiszen ő Az Újságnál van.
#
Kedves zigzag!
köszönöm a véleményed! a cikk elkészítésekor számtalan újságírót kérdeztem meg, és azt se felejtsük el, hogy mi magunk is azok vagyunk itt a szerkesztőségben.
ezen kívül a cikkben szerepel három grafikon is, ahol 56 újságíró válaszol az általunk feltett kérdésekre. (sajnos, egy sajtóhiba folytán a válaszadóknál az
szerepel, hogy kommunikációs szakemberek, pedig ők újságírók voltak, ezt a következő számban helyreigazítás formájában mi is tisztázzuk)
mindesetre köszönjük a véleményed, ami színesíti a témát és a pr-eseknek is segítség, hova szervezzenek sajttájt, ha téged ott szeretnének látni!
Hermann Irén
#
Kedves Irén! Ez a cikk nem jó! Ebből semmi nem igaz. Miért nem kérdezel meg egy újságírót?
Szerintem lenne értelem, biztos, hogy több, mint ennek a marhaságnak, amit a PR-osok összehordanak.
Szerintem
Kaja: mindegy
Időpont: reggel 9-10
Megszólalók: cégvezető, mert a helyettes mindig mellébeszél, hogy nem hatásköre, nem tudja, engedélyt kell kérnie meg hasonlók
Téma: legyen fontos, ne érdekes, FONTOS!!!!
Sajtóanyag: mindegy
Képek: ne küldjön nekem senki, amíg nem kérem, mert idegesít, főleg a Café PR 2 megás e-mailjeiit utálom!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ajándék: nem kell
Helyszín: Deák tér környéke, mert az mindenhonnan elérhető
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés