hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sakkom - sok a használhatatlan sajtóanyag

A Sakkom Interaktív marketingkommunikációs és pr-ügynökség nemrég végzett kutatása szerint a sajtóanyagok egy jelentős része olvasatlanul köt ki a kukában.
hirdetés
A felmérés szerint a jelenleginél jobban oda kellene figyelniük a cégeknek és a pr-ügynökségeknek a sajtóanyagok elkészítésekor, ugyanis a Sakkom kutatása szerint minden harmadik sajtóanyagot olvasatlanul törölnek az újságírók. Ennek leggyakoribb oka, hogy az anyagoknak sokszor nincs hírértéke, illetve nem a megfelelő orgánumnak, illetve személynek küldik el őket. A felmérésből kiderült, hogy egy újságíró naponta akár 50-nél is több sajtóközleményt kap, és leginkább az e-mailben érkező közleményeket szeretik.

Kolma Kornél, a Sakkom Interaktív ügyvezető igazgatója szerint a hatékonyság nagyban fokozható testre szabott, a CRM filozófiát tükröző informatikai rendszerrel. Egy ilyen megoldás akár egy-egy szakterületen belül is képes az újságírók érdeklődési körét számos szempont szerint osztályozni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés