hirdetés
hirdetés

Sales-house tagozatot indított az MRSZ

2009-09-16
Az MRSZ új Sales House Tagozata etikai gyűjtemény kiadásával tenné átláthatóbbá a szakmát és a piacot. Az elnöke Gulya Gergely, a MediaSales stratégiai igazgatója lett.

Etikai gyűjteményt, publikációkat adna ki, közös fellépéseket támogatna a Magyar Reklámszövetség újonnan alakul sales-house tagozata.

A tagozat élére Gulya Gergelyt, a MediaSales stratégiai igazgatóját választották ki. új MRSZ tagozat. A szakember szerint „időszerű volt az összefogás” mert eddig a terület szereplői nem rendelkeztek kellő háttérrel, szakmai érdekképviselettel. „A tagozat által a szakmán belül felmerülő kérdésekre együtt kereshetik meg a választ” - tette hozzá Gulya.

A Sales House Tagozat céljai között szerepel egy átfogó adatbázis létrehozása a magyarországi Sales House-okról, a tudásmegosztás támogatása, valamint szakmai konferenciák, kiállítások szervezése.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés