hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sárgalap

Sara Lee - megegyezett a GVH-val

Nem indít eljárást a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Douwe Egberts és a Pickwick márkákat is forgalmazó Sara Lee ellen, miután a cég vállalta, hogy orvosolja a pontgyűjtő akciójával kapcsolatban a felügyeleti szervhez érkezett fogyasztói kifogásokat.
hirdetés
A GVH-hoz érkezett panasz szerint egy fogyasztó jelentős mennyiséget gyűjtött össze és küldött vissza a Sara Lee termékek csomagolásán található pontokból, azokért viszont semmilyen ellenszolgáltatást nem kapott. A cég 1995 és 2005 között szervezett pontgyűjtő promóciókat, de a pontok azután is a termékeken maradtak, hogy az akciók véget értek. Bár felhívás már nem szerepelt a csomagolásokon, a GVH szerint mindebből a fogyasztók arra is következtethettek, hogy az akció változatlanul tart.

A Sara Lee érvelése szerint a pontokat azért hagyták meg a csomagoláson, hogy egy későbbi akcióban felhasználhassák őket a vásárlók. A cég most vállalta, hogy az április 1-jéig beérkezett pontokért termékcsomagokat és más ajándékokat küld a beküldőknek, és újabb, 2009 áprilisáig tartó akciót hirdet a pontokat visszaküldőknek. A vállalások közt szerepel az is, hogy 2009-től nem hoz forgalomba olyan termékeket, amelyek csomagolásán pontok találhatók.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés