Sensation - BTL-pletykalapot indított
2007-05-22
Rendezvénykatasztrófák.com címen indított online pletykalapot a Sensation event marketing ügynökség. A weboldal balul elsült rendezvényekről, meghökkentő eseményekről tálal videókat és szövegeket itthonról és a nagyvilágból.
A Sensation rendezvényszervező ügynökség a marketinges szakma és részben a nagyközönség felé egy bulvár online magazinnal népszerűsíti magát: a Rendezvenykatasztrofák oldalon rövidebb-hosszabb pletykákat és videókat lehet találni a nem éppen sikeresen lezajlott rendezvényekről, és képtelenségnek beillő eseményekről.
A május közepén elindított oldal mottója „az okosabbak mások hibáiból tanulnak”. A látogatók egy hírlevélre is feliratkozhatnak, amely hetente válogat az aktualitásokból.
A weboldal koncepcióját és tartalmát a Revision Gerilla Marketing dolgozta ki, a vizuális és programozói feladatokért a Deepskeye Systems volt felelős. A Sensation mindkét partnerét felkérés útján bízta meg.
Simon Balázs, a Sensation ügyvezető igazgatója a Kreatív Online-nak elmondta, hogy a jövőben a folyamatos tartalomfrissítést az ügynökség és a Revision Gerilla Marketing együtt végzi.
A május közepén elindított oldal mottója „az okosabbak mások hibáiból tanulnak”. A látogatók egy hírlevélre is feliratkozhatnak, amely hetente válogat az aktualitásokból.
A weboldal koncepcióját és tartalmát a Revision Gerilla Marketing dolgozta ki, a vizuális és programozói feladatokért a Deepskeye Systems volt felelős. A Sensation mindkét partnerét felkérés útján bízta meg.
Simon Balázs, a Sensation ügyvezető igazgatója a Kreatív Online-nak elmondta, hogy a jövőben a folyamatos tartalomfrissítést az ügynökség és a Revision Gerilla Marketing együtt végzi.
(forrás:
Kreatív Online)