hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sensation - Expander - Felhőc – a MeH-tender győztese

A Sensation Kft. vezette konzorcium rendezheti a március 15-i állami ünnepségeket a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) bírálóbizottságának döntése szerint.
hirdetés
Katona Tamás, a pályázatokat elbíráló szakértői bizottság elnöke elmondta: a testület a március 15-i programok gazdagságát és anyagi feltételeit tekintve a Sensation Produkció, az Expander 2000 Kft. és a Felhőc Produkció Kft. konzorciuma pályázatát találta a legjobbnak. A győztes cégek- a megszokott, hagyomány ünnepi műsorok és beszédek mellett - több rendhagyó, az eddigi március 15-i programokból hiányzó programmal is készülnek. Irodalmi műsor, mozgásszínház, műrepülő-show is szerepel a kínálatban, de kisiskolásoknak rajzpályázatot, középiskolásoknak vers-, egyetemistáknak pedig esszépályázatot rendeznek.

A hivatal összesen 150 millió forintot szán az ünnepségekre, a győztes cégek a keretösszeg alatt maradtak néhány millióval, és az ajánlatuk szerint az úgynevezett kötelező programokat 83 millió forintból szervezik majd meg. A konzorciumot alkotó három vállalkozás mindegyike tapasztalt rendezvényszervező. A Sensation Kft az Oktatási Minisztériumnak dolgozott korábban. A másik két cég, az Expander 2000 Kft. a Pepsi Sziget szervezésében, a Felhőc Kft. pedig az ISM drogprvenciós programjában működött.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés