hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sikertörténet

Vállalati sikerkönyvek akadnak bőven. A Procter & Gamble-ről szóló könyv is úgy indul, mint a többi: egy kicsike vállalkozást mutat be – hogy aztán Amerika legnagyobb hirdetőjének történetét mondja el.
hirdetés
Tudta-e, hogy a Procter & Gamble (P&G) legenda az 1830-as években indult útjára? Tudta-e, hogy az alapítók – William Procter és James Gamble – a kezdetekkor még gyertyagyártással is foglalkoztak? Eszébe jutott-e már, hogy akkoriban még nem létezett növényi szappan, így a gyertyát és a szappant állati zsírból állították elő? Tudták-e, hogy a növényi olajból készült szappant a P&G gyártotta először?

Mit szól ahhoz, hogy az első brandjét, az Ivory szappant a cég az 1870-es években dobta piacra? Nem meglepő, hogy a vállalat már ekkor Amerika legnagyobb hirdetőjévé vált? Gondolta volna, hogy a cég Tide nevű terméke volt az első nem szappanalapú mosószer, amelynek feltalálása egybeesett az automata mosógépek elterjedésével? Tudta-e, hogy a Tide egy olyan projekt eredménye, amelyet már majdnem mindenki feladott?

Gondolta volna, hogy a Colgate eredetileg egy külön cég volt, méghozzá a P&G egyik legnagyobb versenytársa? Tudta-e, hogy szappanoperát először a P&G gyártott a 30-as években? Tudta-e, hogy akkoriban ez a műsor hatékony és olcsó reklámozási lehetőséget jelentett?

Nem meglepő, hogy a P&G az 50-es évek Amerikájának egyik legnagyobb műsorgyártója volt 13 sorozattal? Tudta-e, hogy ebben az időben már nemcsak szappant, hanem sok más terméket, például mogyoróvajat is árult a cég? Gondolta volna, hogy a P&G mai Clorox brandje eredetileg egy különálló vállalat volt, amelyet felvásárolt a P&G? Mit szól ahhoz, hogy az Advertising Age (AdAge) magazin 1999-ben összeállított Marketers of the Century (a század reklámozói) rangsorában az első helyen szerepelt a cég? Nem semmi, ugye?

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés