hirdetés
hirdetés
hirdetés

Népszerűvé válik a fair trade

Sólyom, Frei és Bono is mellette

A fair trade vagy másképpen méltányos kereskedelem egyelőre gyerekcipőben jár Magyarországon. Többnyire anyagi forrással alig rendelkező civil szervezetek népszerűsítik, amelyek ritkán nyúlnak hagyományos marketingeszközökhöz. Pedig a fogyasztói igény kezd kialakulni.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Újszászi Györgyi mintha keverné egy kicsit a szezont a fazonnal. Lehet, hogy ő személy szerint nem támogatja, hogy mondjuk fair trade málnadzsem is jöjjön az országba,
de a fair trade-ség alapesetben magára a termékre vonatkozik, és semmi köze ahhoz, hogy végül hol kerül eladásra a cucc.

Egy tök más kérdés, hogy miért nincs itthon előállított fair trade dzsem.
#
Én szkeptikus vagyok a kutatási eredményekkel kapcsolatban. Ez is olyan téma, amikor minden ember szívesen tetszeleg abban a szerepben, hogy persze, neki fontos ez, mégis az
olcsó dömping német tejet veszi meg a hipermarketben... Tudjuk, hogy a magyar fogyasztó árérzékeny. Magyarul magasról tesz a fair trade-re, hogyha az a termék akár egy
forinttal is drágább, mint a mellette lévő a polcon. Meg abban a szupermarketben vásárol, amelyikről mindenki tudja, hogy pocsékul bánik a munkatársakkal... Azt
megkérdezték, hogy egyáltalán tudja-e, melyik boltban kapható és milyen fair trade termék? Ha ezt nem tudja megmondani felejthető az egész kutatás... Szerintem.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés