Virul a Telenor okosnövénye, ha foglalkozol a pároddal
Digitális innovációval, egy úgynevezett „szerelemnövénnyel” lépett elő a Telenor Valentin-nap apropóján, ami annak megfelelően kap vizet és fényt, hogy az őt életben tartó pár milyen intenzitással és minőségben kommunikál egymással a telefonjukon keresztül. A kampány célja a készítők szerint a társadalom perspektívaváltása a digitális kommunikáció negatív hatásával kapcsolatban. Az eszközt az Artificial Grouppal közösen fejlesztették. Alább az alkotók tájékoztatását olvashatjátok.
„A mobilkommunikáció egyre negatívabb kontextusban él a köztudatban: folyton azt halljuk, hogy a telefonunk elidegenít és negatív hatással van a párkapcsolatokra. Mindeközben hajlamosak vagyunk elfeledkezni arról, hogy ebben a kérdésben is az számít, hogy mennyit és milyen minőségben használjuk a telefonunkat. A LovePlanttel pont erre szerettük volna felhívni a figyelmet, hogy igazából csak rajtunk múlik, hogy ez hozzátesz vagy elvesz a kapcsolatunkból!” – mondta Böröndy Kristóf Róbert, a Telenor kampánymenedzsere.
„A LovePlant megalkotása egy nagyon izgalmas és egyben óriási kihívás is volt. Olyan területekre is eveztünk, ahol még sosem jártunk. Reggeli megbeszélés a pszichológussal, aki a pszichológiai alapot biztosította a projekthez, aztán ebéd a növényszakértővel, technológiai konzultáció a fejlesztőkkel, formatervezés... Ez a rész különösen izgalmas volt, hiszen a többszörös Red Dot-díjas Flying Objects csapatával dolgozhattunk együtt... Elképesztő utat jártunk be, amíg megszületett a LovePlant prototípusa” – mesélt az alkotói folyamatról Horváth Gergő, az Artificial Group kreatívigazgatója.
A növény cserepe IoT felhőn keresztül kommunikál a párok telefonján futó applikációval, ami 30 napon át személyre szabott kihívásokat ad a párnak: Kérdezd meg, hogy telik a napja, csak úgy. Vagy megírhatnád neki, hogy büszke vagy rá. Vagy, hogy hagyd a „mit eszünk ma?” kérdést, és inkább csinálj egy romantikus vacsi eseményt egy közösségi oldalon, mert az mennyivel izgibb. A kihívások sokfélék, de mindegyik ugyanazt bizonyítja: a telefon nem csak arra jó, hogy megbeszéljük a bevásárlólistát, hanem rengeteg érzelmet képes közvetíteni. A növény pedig csak akkor kap inni, ha a párok mindketten teljesítették az aznapi kihívásokat.
A LovePlantet párok vihetik haza, ehhez ezen az oldalon meg kell írniuk a megismerkedésük történetét, és hogy miért szeretnék a szerelemnövényt. A kiválasztási fázis után a nyertesek egyszerre kezdhetik el tesztelni az okosnövényt Fiala Borcsával és a párjával, valamint Dobó Ágival és párjával, akik szintén végigcsinálják majd a 30 napos kihívást. Hogy minél több emberben formálhassák át a mobilkommunikáció hatásaival kapcsolatos negatív képet, bárki csatlakozhat a kihíváshoz a Telenor social csatornáin, ahol folyamatosan közzéteszik majd a challange-eket. A felhasználók tehát okosnövény nélkül is belevághatnak a kapcsolatépítő kihívásba.

Alkotók |
Megrendelő: Telenor Magyarország Brand and Marketing Communication Director: Dolezsai Gergely Head of Brand and Marketing Communication: Cséky Tímea Marketing Communication Manager: Böröndy Kristóf Róbert, Mitter Szabina Communications Expert: Zsadon Sára Social Media and Digital Content Coordinator: Madar Csaba Dániel Social Media and Analytics Expert: Nagy Gergely László Creative agency: Artificial Group Head of Creative Management: Haberland Attila Creative Director: Horváth Gergő Art Director: Gróf, Ibos Csaba Creative Copywriter: Kovács Nóra Judit Junior Copywriter: Horváth Henrik Graphic Designer: Matyikánics Ádám, Debreczeni Sándor Senior Motion Designer: Tiba Péter Motion Designer: Mészáros Máté, Négyesi Ádám Digital Content Creative: Gulyás Lídia Account Director: Kaszta Imola Account Manager: Barta Lilla Digital Account Director: Donka Lili Digital Account Manager: Jalsek Balázs, Romász Andrea Filmgyártó: Artificial Craft Rendező: Sébastien Praznoczy Operatőr: Nagy Marcell Head of Production: Englert Zsófi Senior Production Manager: László Csaba Production Manager: Károly Eszter Junior Production Manager: Pozsgai Vivien Termékfejlesztés |