hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sportszerpiac – az adidas felvásárolja a Reebokot

Az adidas a Reebok felvásárlásától leginkább az Egyesült Államokbeli piaci részesedésének növelését várja. A Reebok-almárkák megmaradnak, de a sporttámogatásokat a jövőben a két cég összehangolhatja.
hirdetés
A német sportóriás fő konkurensével, a piacvezető Nike-val szembeni helyzetét akarja a lépéssel erősíteni. A Reeboknak az Egyesült Államokban van a legnagyobb piaci részesedése, így a lépés az adidas ottani pozícióit erősítheti. A két cég márkái megmaradnak, de a földrajzi terjeszkedésen túl a felvásárlás lehetőséget teremt a sporttámogatások közös kihasználására is. Az adidas a 2006-os németországi futball-világbajnokság és a 2008-as Pekingi Olimpia hivatalos támogatója, míg a Reebok az amerikai National Footaball League (NFL) és a National Basketball Association (NBA) mezszállítója.
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés