hirdetés
hirdetés

Starcz Ákos az Indamedia igazgatótanácsi tagja lett

2020-11-19

Az Indamedia egy, a Kreatívnak eljuttatott exkluzív közleményben bejelentette, hogy integrálja korábbi partnerét, a natív hirdetések terén együttműködő Dialogue Creatives digitális ügynökséget, vezetőjét, Starcz Ákost pedig beválasztották az Indamedia igazgatóságába. A sales house arról is döntött, hogy átnevezik az Inda-Labsot, és Media Future néven a médiapiacnak szánt szoftvereket és szolgáltatásokat értékesítő vállalattá válik.

Az Indamedia Network Zrt. bejelentette új üzleti stratégiáját, aminek célja, hogy a cégcsoport szolgáltatási portfolióját a jövőben az alaptevékenységéhez kapcsolódó, diverzifikált tevékenységekkel bővítsék.

Az Indamedia ennek nyomán határozott arról is, hogy még az idei évben részesedést vásárol a Dialogue Creatives (korábban: Next Wave Europe – a szerk.) digitális ügynökségben, eközben a társaság közgyűlése az ügynökség tulajdonosát, Starcz Ákost, a Libri-Shopline korábbi vezérigazgatóját, a Brand & Content nevű tartalommarketing-ügynökség vezetőjét megválasztotta médiacsoport igazgatóságának új tagjává (a Brand & Content a Dialogue Creatives tulajdonosa). 

A médiacsoport hamarosan integrálja a Dialogue Creatives digitális tartalommarketing ügynökséget. A Dialogue jelenleg is az Indamedia Network Zrt. stratégiai partnere a natív tartalmak előállítása, valamint a social media-menedzsment területén. „A tranzakciót követően a felek egyértelmű szándéka, hogy az ügynökség tevékenységét az eddigi piaci profiljának megerősítése mellett bővítse a csoport számára végzett kommunikációs és fejlesztési feladatokkal” – áll a közleményben. 

Starcz Ákos

Az ügynökség jelenlegi vezető partnere Starcz Ákos, aki a jövőben igazgatósági tagként támogatja a teljes médiacsoport stratégiaalkotását és üzletfejlesztési tevékenységét. 

Ziegler Gábor, az Indamedia Network vezérigazgatója a Kreatívnak elmondta: „A Dialogue megvásárlásán belül Ákos érkezése az Indamedia menedzsmentbe nagyon komoly előrelépés. Érkezésével olyan e-commerce és kreatív megvalósítási tapasztalattal erősödik az Indamedia vezetése, ami szilárd alapot jelent a bővülő tevékenységi kör számára”.

Maradnak a piaci ügyfelek a Dialogue-nál

Az Indamediába történő integráció Starcz Ákos szerint nem érinti a Dialogue Creatives meglévő ügyfélkörét. „A Dialogue - ahogy eddig is - piaci ügyfeleket kiszolgáló digitális ügynökség marad, változatlan fókusszal. Viszont az is tény, hogy az akvizícióval egy jelentős erőforrás-transzfert is kap az ügynökség mobil- és webfejlesztési, valamint egyéb IT-szolgáltatások területén, ami önmagában is komoly versenyelőnyt jelenthet majd a piacon” – mondta a Kreatívnak.

Hozzátette: amikor öt évvel ezelőtt elkezdték a közös munkát az Indával, akkor az volt a meglátásuk, hogy a kreatíviparban végbemenő vertikális és horizontális integrációs kísérletek korlátozott eredménnyel jártak, „így paradigmaváltás kell, integrált ökoszisztéma kialakítása lehet a megoldás. Ebből született a natív üzletágunk, ami komoly eredményeket ért el az elmúlt években. Hasonló innovatív megoldások fejlesztésére, tökéletesítésére törekszünk majd a jövőben is, immár az Indamedia Network tagjaként is”.

Media Future lesz az Inda-Labsból

Az új csoporttag érkezésével elindul a vállalatcsoport új terveinek megvalósítása, amiben fontos szerepet játszik a már meglévő szolgáltatások további - piaci irányba történő - fejlesztése, és az Inda-Labs átalakítása is. 

Ennek jegyében a közeljövőben az Inda-Labs tevékenysége átalakul és Media Future néven a médiapiacnak szánt szoftvereket és szolgáltatásokat értékesítő vállalattá válik, amelynek kialakítása már a következő hetekben elkezdődik. Az Indamedia Network Zrt. célja, hogy a Media Future szolgáltatásait és megoldásait az Indamedia kiadványokon túl egyéb megrendelők is igénybe vegyék majd.

Az Indamedia Network Zrt fenti és a közeljövőben várható további lépéseinek célja, hogy a vállalat csoport erősítse piaci pozícióját, valamint az innovatív hirdetési megoldásokkal és az egyedi termék fejlesztéseivel megőrizze a hazai digitális média piacon betöltött vezető szerepét.

„A Dialogue és a Media Future két olyan szolgáltatócég az Indamedia Networkon belül, amik terveink szerint hasonlóan meghatározók lesznek a csoport eredményességét tekintve a következő években, mint jelenleg az Indamedia Sales. A mostani felvásárlással és cégindítással az Indamedia szolgáltatási portfólióját akarjuk hasonló domináns helyzetbe hozni a piacon, mint amilyet a kiadványaink az Index-szel együtt betöltenek az online kiadványok területén” – tette hozzá Ziegler Gábor. 

Fülöp István

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés